מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מאסק וארנו בהפסדי עתק, הצמרת מתרסקת

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס": כל החמישייה הפותחת בהפסדי ענק. מאסק שומר על הפסגה למרות הפסדים של 4.8 מיליארד דולר, ארנו הפסיד 2.7 מיליארד דולר. וורן באפט הפסיד הכי מעט, ומה עשה הכסף של לארי אליסון?
מערכת ice | 
אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנארד ארנו (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק, ויקיפדיה, freepik)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, כאשר כל חמשת האנשים העשירים בעולם חטפו מכה קשה עם הפסדי ענק, בראשם אילון מאסק, ששומר על הפסגה למרות שהפסיד 4.8 מיליארד דולר השבוע, כאשר הונו מוערך כעת ב-220.8 מיליארד דולר.
ברנאר ארנו, האיש השני העשיר בעולם, שומר על מקומו בצמרת למרות שרשם הפסדי עתק של 2.7 מיליארד דולר, כשהונו האישי מוערך כעת ב-175.7 מיליארד דולר. ג'ף בזוס שומר על מקומו השלישי ברשימת עשירי העולם של מגזין "פורבס" השבוע למרות שרשם גם הוא הפסדים גדולים בדמות 1.8 מיליארד דולר, כשהונו האישי מוערך כעת ב-142.5 מיליארד דולר.
מי שממשיך לתפוס את המקום הרביעי ברשימה הוא לארי אליסון, שגם הוא רשם הפסדי עתק בדמות של 1.4 מיליארד דולר מהונו האישי, כשהונו מוערך כעת ב-127.9 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים בעולם השבוע של מגזין "פורבס" הוא גם האיש שהפסיד הכי מעט מבין החמישייה הפותחת - וורן באפט, שחוזר לחמישייה הראשונה עם הון שמוערך ב-112.4 מיליארד דולר, אחרי שהפסיד "רק" 496 מיליון דולר בשבוע החולף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה