מדדים ומחקרים

סקר מנדטים דרמטי: נתניהו והליכוד מצמצמים פערים מגץ

הליכוד ונתניהו מצמצמים פערים מגנץ ורחוקים רק מנדט אחד (28 לעומת 29) מהמחנה הממלכתי. לפיד נחלש במנדט אחד, העבודה ממשיכה להתרסק ועדיין לא עוברת את אחוז החסימה
מערכת ice |  3
בני גנץ ובנימין נתניהו (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
אחרי שבכל הסקרים האחרונים האופוזיציה רשמה עליונות די מוחלטת אל מול הקואליציה, נראה שהפערים הולכים ומצטמצמים כאשר על פי סקר סוף השבוע של "מעריב" שנערך על ידי מכון לזר מחקרים בראשות ד"ר מנחם לזר, בשיתוף Panel4All, שפורסם הבוקר (שישי) עולה כי הקואליציה צמצמה עוד קצת את הפערים.
למעשה, הקואליציה עלתה במנדט אחד לעומת הסקר הקודם, אך עדיין יש רוב מוצג לאופוזיציה של 65 מנדטים עם תמיכה של המפלגות הערביות אל מול 55 מנדטים של הקואליציה.
המחנה הממלכתי בראשותו של בני גנץ היא עדיין המפלגה המובילה עם 29 מנדטים, לעומת 28 מנדטים של הליכוד בראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. יש עתיד של יאיר לפיד ירדה במנדט אחד ל-16 כאלו, ש"ס עם 10 מנדטים, יהדות התורה מחזיקה כעת ב-7 כאלה, ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן גורפים 6 מנדטים, בדיוק כמו הציונות הדתית.
המפלגות הערביות, רע"ם וחד"ש תע"ל בצוותא עם 5 מנדטים כ"א, מרצ עוברת את אחוז החסימה עם 4 מנדטים, בדיוק כמו עוצמה יהודית של איתמר בן גביר עם 4 מנדטים. מפלגת העבודה לא עובדת את אחוז החסימה ונראה שמרב מיכאלי נמצאת בבעיה קשה, שכן מפלגתה לא מצליחה להתרומם בסקרים ומחזיקה ב-2.1% בלבד, כשמי שגם לא עוברת את אחוז החסימה היא מפלגת בל"ד עם 1.9% בלבד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחח אין לסססמאלנים קואליציה בלי אוהדי איראן הערבים
    אילן האקדמאי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא להתבלבל, הערבים זה לא קואליציה זה אופוזיציה למדינה, אוהדי איראן מושבעים ושונאי הציונות והיהודים ברובם גם לגדעון סער ובנט היו עשרים מנדטים גמרו על אחוז החסימה
    סגור
  • 1.
    אין עתיד למדינה ש 16 מנדטים מצביעים ליש עתיד
    אני 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי האנשים האלו? הם לא רואים טלוויזיה? לא שומעים חדשות? לא שומעים את האיש?
    סגור
  • הם לפידיוטים
    אילן האקדמאי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שמנהיגם נבער חסר תעודת בגרות
    סגור