מדדים ומחקרים

באבלס מסכמת חציון מרשים עם הכנסות של 31 מיליון שקל

באבלס, העוסקת ביבוא מוצרי אופנה ומוצרים נוספים ושיווק בחנויות ובפלטפורמות המקוונות מבוססת דאטא וכלי AI, פרסמה את תוצאות החציון הראשון של 2023 עם הכנסות של 31 מיליון שקל
מערכת ice | 
יודי לזר (צילום הדס טייטכל, shutterstock)
חברת באבלס העוסקת ביבוא ושיווק מוצרי אופנה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות בחציון הראשון של השנה. בדוח מציגה החברה נתונים מרשימים הכנסות החברה גדלו בכ-9% לכ-30.8 מיליון שקל בחציון הראשון של 2023 לעומת כ-28.2 מיליון שקל בחציון המקביל.
הרווח הגולמי הסתכם בכ-18.3 מיליון שקל (כ-59%) לעומת כ-17.1 מיליון שקל (כ-61%) בחציון המקביל עלייה של כ-7%. הרווח התפעולי הסתכם בכ-4 מיליון שקל לעומת כ-1.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
הרווח הנקי הסתכם בכ-2.2 מיליון שקל לעומת כ-0.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה. זאת, על אף הגידול בהוצאות המימון בשל עליית הריבית. ה-EBITDA הסתכם בכ-6.2 מיליון שקל לעומת כ-5.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה. סך מאזן עומד על 76 מיליון שקל.  תזרים מזומנים מפעילות שוטפת (בנטרול שינויים (השקעה) בסעיפי הון חוזר) הסתכם בכ-4.4 מיליון שקל.
 
יודי לזר מנכ"ל באבלס
מסר בתגובה: "אנו ממשיכים את מגמת הצמיחה בפעילות באבלס, למרות האתגרים בתחום האופנה בישראל. מעבר לצמיחה האורגנית שהושגה בחברה המשכנו להרחיב את הפעילות, באמצעות רכישת פעילות ונדום בישראל, שצפויה להתחיל ברבעון הראשון של 2024, כמו גם התרחבות לתחום ה-Home Decor. שמושק ברבעון השלישי. אנו מרחיבים את יכולותינו הטכנולוגיות בתחומי הביג דאטה וה-AI, אנו נמשיך לפעול בנחישות לקדם את פעילות החברה לצד מאמצינו לייצר שיתופי פעולה משמעותיים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה