מדדים ומחקרים

הפשע והרציחות בחברה הערבית לא משפיעים על הצרכנות והקניונים

האלימות והפשיעה בחברה הערבית נוכחת רבות בדיווחי החדשות, אך הדוחות הכספיים של חברת מרכזי הקניות רני צים מציירים תמונת מצב שונה לחלוטין
מערכת ice | 
מרכזי קניות (צילום שרון טל)
חברת מרכזי הקניות רני צים מפרסמת את דוח הכספי שלה לרבעון הנוכחי. בשיחה של מרכזי הקניות הללו פופולארית בעיקר בקרב המגזר הערבי ובשיחה של כלכליסט עם מנכ"ל החברה, אבישי אברהם דווח על זינוק של 50% בהכנסה התפעולית. יתרה מזו מציין המנכ"ל כי העלייה במקרי האלימות בחברה הערבית כלל לא משפיע על הצרכנות.
החברה מהווה שחקנית מרכזית בתחום מרכזי הקניות במגזר הערבי כשמרכזי הקניות שלה נמצאים באום אל פחם, רהט, טמרה, ירכא ועוד מדווחת על רבעון מוצלח ועלייה בהכנסות, ב־NOI (הכנסות תפעוליות משכירות). בנוסף, החברה מדווח גם על תנופה בפיתוח, שבמסגרתה תאכלס בקרוב מרכז נוסף בטייבה ותרחיב מרכז אחר בטירה. 
מנכ"ל החברה מתייחס לתופעת הפשיעה והאלימות בחברה הערבית. על דבריו של אברהם, למרות התופעה המצערת הדבר לא משפיע על הצריכה ומרכזי הקניות של החברה נמצאים בתפוסה מלאה.
לטענת אברהם, יש לחברה הערבית פוטנציאל רב כרגע מתוקף העובדה שהם השחקן היחידי בשוק הזה הם היחידים שקוצרים את הפריות. מנכל החברה התייחס לתופעת הפרוטקשן ואמר כי מדובר בתופעה שחוצה ערים ומגזרים. אך, התופעה נפוצה עוד פחות בחברה הערבית. לדוגמא, במהלך מבצע שומר חומות לא דווחו על וונדליזם באף אחד ממרכזי הקניות שהרשת מפעילה.
בהסתכלות על המצב לפי הרבעון השני, החברה שבשליטת רני צים (54.3%) מצליחה להגדיל את הכנסותיה מהמרכזים המסחריים שלה ללא כל מכשולים בדרך. ההכנסות של החברה ברבעון השני עומדים על 31.2 מיליון שקל, קפיצה של 41% לעומת הרבעון המקביל. מנכ"ל החברה מסביר את הנתונים בהתחזקות המרכזים הקיימים והמשך הפתיחה של שטחי מסחר חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה