מדדים ומחקרים

מהפכה בתחנות הדלק בישראל, קרפור מתייקרת ורמי לוי נחשף?

מינהל התכנון המליץ למועצה הארצית לאשר את תוכנית המתאר הארצית לאגירת אנרגיה התוכנית תאפשר גם תשתית לטעינות רכבים חשמליים בתחנות דלק, ביום ראשון התייקרו 2721 מוצרים בסניפי הסיטי של הרשת הצרפתית. וגם: רמי לוי הוזיל את החלב בגלל סיבה נסתרת?
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
מדד בינלאומי קובע: זו החברה הביטחונית הגדולה בישראל: על פי מדד defensenews אלביט מערכות היא החברה הישראלית הגדולה בישראל במונחי מכירות; החברה השניה בגודלה בישראל היא התעשייה אווירית ואילו החברה השלישית היא רפאל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
יצחק תשובה ועסקת הענק: הושלמו התנאים לרכישת 11 אלף דונם בישראל: הושלמה עסקת הענק של יצחק תשובה; קבוצת דלק רכשה את מהדרין מדסק"ש של צחי נחמיאס בעסקת ענק; תשובה רכש למעשה 11 אלף דונם בישראל; מניית קבוצת דלק זינקה ביותר מ-50% מתחילת השנה. לידיעה המלאה לחצו כאן.

ויש גם אקזיטים: כלל ביטוח ומנורה מממשים פרויקט ברווח משמעותי: הליוס השקעות, כלל ביטוח, חברת הביטוח מנורה וקיסריה אחזקות מממשים השקעה בפרויקט חשמל סולארי בספרד בתשואה שנתית משמעותית של 25%; ההשקעה בוצעה בשנת 2019 והבשילה כך שהחברות החליטו לממש עכשיו ברווח משמעותי. לידיעה המלאה לחצו כאן.

כך פרטנר השתלטה על החיבור הסיטונאי של בזק: בסוף השנה שעברה טלטלו פרטנר ובזק את עולם האינטרנט בסיבים עם עסקת ענק במסגרתה רכשה פרטנר 120 אלף קווי סיבים אופטיים מבזק; ל-ice נודע כי פרטנר השלימה כבר שני שלבים בעסקה ובימים האחרונים החלה ליישם את השלב השלישי שלה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
הטריק של רמי לוי נחשף? אלו המפסידים מהמהלך הדרמטי שלו: התקדים שיצר לוי עם היבוא של חלב מפולין לרשת רמי לוי, די בו כדי לענות על המטרות של שר האוצר להביא להוזלת מחירים בענף, אך ברשתות אחרות הצרכנים עלולים להפסיד כאשר התחליף לחלב המפוקח האוזל יקר יותר וגם הייבואניות שמבקשות להביא חלב רציף. ההסבר המלא בפנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
קרפור מאכזבת את הלקוחות: מאות מוצרים מתייקרים ב-16%: עם הכניסה שלה לישראל, הבטיחה קרפור להביא לירידת מחירים. בעוד שבהתחלה זה די הצליח, אמש ב"תוכנית חיסכון" פורסם לראשונה כי שוב נרשמה עליית מחירים בתחילת השבוע במותג הפרטי של הרשת, זה שאמור להיות הזול ביותר. ביום ראשון התייקרו 2721 מוצרים בסניפי הסיטי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה בתחנות הדלק בישראל: זה מה שיקרה לרכבים שלכם: בקרוב ניתן יהיה לאגור אנרגיה בבתי מגורים ולחסוך בעלויות החשמל: מינהל התכנון המליץ למועצה הארצית לאשר את תוכנית המתאר הארצית לאגירת אנרגיה התוכנית תאפשר גם תשתית לטעינות רכבים חשמליים בתחנות דלק ללא השפעה על מערך הרשת. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קרפור
    אנטון 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירים הכי יקרים בשוק !!!!! והמבין יבין
    סגור
  • 2.
    יוקר מחיה
    ציוני 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בטוח שהמצרים שיכנעו אותם לעלות מחירים כל המשפחות השולטות על המדינה מכתיבה לנו את החיים
    סגור
  • 1.
    יוקר מחייה אמי לוי
    אברום 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי אגףדם יקר וסוחר מתוחכם, רק השבוע עלה מוצג שלו עגבניות מרוסקות בכ40%. לזה לא רק מוצר אחד ,החנויות לא הכי נקיות ופירות וירקות לא איי איי, לעומתו אצלנו באשקלון יוחננוב נקי מסודר עם מחירים מאופקים לדוגמא צלי כתף חלק קפוא ב39.90₪ לק''ג במקום ,59-69₪ לק''ג, ועוד, שזיף אדום לפני שבוע עלה בשיקמה כ20₪ ובאושר עד 50% פחות, התבונן יראה הנחות על מוצרים רבים עם חלב נוכרי ת.ח. וכן עלמוצרים שצרכנים דתיים רבים לא יקנוכמו שימורים יינות ועוד, אז אל יתהולל חוגר כמפתח, לא להתגאות בחלב מפולין , דוגמא נוספת לחוצפת שיקמה, לפני כחודשיים סקרתי את מחירי הירקות והפירות ולאחר הקניים קיבלתי חשבונית עם מחירים לגמרי שונים, פתאום החליטו לשנות, אסור שדבר זה יקרה, הציבור לא טיפש הוא בעל הבית האמיתי של כל רשת וכל חנות, מעל המאה הוא בעל הדיעה, היו חכמים תבדקו ותיקנו במחירים הנוחים ביותר ואת הסחורה היפה ביותר, לא להאמין לפירסומות והצהרות .רק לכיסכם, כי אין חבר נאמן ככסף מזומן.
    סגור