מדדים ומחקרים

הפרס הגדול בהיסטוריה של הלוטו: מי יזכה ב-1.55 מיליארד דולר?

מדובר בפרס הגדול בהגרלת 'מגה מיליונס' המוערך ב-1.55 מיליארד דולר - כ-757.2 מיליון דולר אם תיבחר אופציית הסכום החד פעמי במזומן בקופה הגדולה ביותר בתולדות ההגרלה, שתיערך בלילה של יום שלישי. הפרס הגבוה ביותר שחולק קודם לאדם בודד עמד על סכום של כ-1.53 מיליארד דולר, בו זכה משתתף מדרום קרוליינה ב-2018
מערכת ice |  1
לוטו (צילום vecteezy, shutterstock)
קופת שיא בהגרלה של 'מגה מיליונס' בארצות הברית עשויה למצוא את המיליארד החדש כבר בעוד 48 שעות, לאחר שאף כרטיס לא תואם את כל המספרים הזוכים בהגרלה הקודמת ביום שישי בערב, כך נמסר מהגרלה.
כעת, הפרס הגדול מוערך ב-1.55 מיליארד דולר - כ-757.2 מיליון דולר אם תיבחר אופציית הסכום החד פעמי במזומן בקופה הגדולה ביותר בתולדות ההגרלה, שתיערך בלילה של יום שלישי. הפרס הגבוה ביותר שחולק קודם לאדם בודד עמד על סכום של כ-1.53 מיליארד דולר, בו זכה משתתף מדרום קרוליינה ב-2018.

"עם שחקנים נלהבים ברחבי הארץ, שרבים מהם עולים חדשים למשחק, אכן סביר שיהיה קופה חדשה של מגה מיליונים. עם זאת, לא נדע בוודאות עד שנתקרב לציור של יום שלישי; ברמה זו, קשה לחזות זכיות בדייקנות מלאה", אמרו במהדורת חדשות בתחילת שבת.
המספרים המנצחים של יום שישי היו 11-30-45-52-56 עם כדור מגה של 20. ולמרות שאף אחד לא השווה את כולם, כמה שחקנים התעשרו ביום שישי. שבעה כרטיסים שנמכרו ברחבי לואיזיאנה, מיזורי, נברסקה, ניו יורק, אוקלהומה, טנסי וטקסס זכו במיליון דולר כל אחד לאחר שהתאימו לחמשת המספרים הראשונים, לפי Mega Millions.
שני כרטיסים שנמכרו במישיגן ובטנסי זכו ב-2 מיליון דולר כל אחד על ידי התאמת חמשת הראשונים והפעלת ה-Megaplier, אפשרות זמינה ברוב המדינות עם רכישה נוספת של 1 דולר, כך נכתב בהגרלה. הפרס הגדול של מגה מיליונים גדל בהתמדה מאז ה-18 באפריל, כאשר הקופה האחרונה בסך 20 מיליון דולר שלקח מנחש מניו יורק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה קרה רק בגלל המהפכה המשפטית בושה דיקטטורה
    ברוך 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בושה זה פשוט דיקטטורה בושה
    סגור