בעולם

הגרלת מיליארד הדולר בלוטו הוכרעה: אלו המספרים הזוכים

מספרי הזכייה בפרס הענק הוגרלו כאמור והמספרים הזוכים הם 8, 24, 30, 45, 61 עם כדור מגה זהב של 12. אם יזכה, הקופה עשויה להיות הפרס הרביעי בגודלו בהיסטוריה של מגה מיליונים, נאמר בהגרלת הלוטו.
מערכת ice | 
לוטו (צילום shutterstock)
יכולים לדמיין מה הייתם עושים בפרס של מיליארד דולר? סכום הזכייה המטורף הזה עמד על הפרק בהגרלת הלוטו מגה מיליונס הלילה (בין שלישי לרביעי) בארצות הברית, אחרי שחצה את רף המיליארד דולר ועמד על 1.05 מיליארד דולר בסך הכל, כאשר לא נמצא זוכה בהגרלות מאז ה-18 באפריל.
מספרי הזכייה בפרס הענק הוגרלו כאמור והמספרים הזוכים הם 8, 24, 30, 45, 61 עם כדור מגה זהב של 12. אם יזכה, הקופה עשויה להיות הפרס הרביעי בגודלו בהיסטוריה של מגה מיליונים, נאמר בהגרלת הלוטו.

מדובר בפעם החמישית בלבד בהיסטוריה של ההגרלה הפופולרית שהפרס בה מטפס ליותר מיליארד דולר. יש לציין כי אם הלילה יימצא הזוכה המאושר בהגרלה, הוא יוכל לבחור באחד מבין שני מסלולים. הוא יכול לקבל את הכל בסכום חד פעמי של 527.9 מיליון דולר לפני מסים, או להנות תשלומים שנתיים לאורך 29 שנים, בלי הפיחות בסכום לפני המסים.
 

כמובן שזה לא יהיה קל כל כך. בהגרלת מגה מיליונוס עומדים הסיכויים לזכייה על סביבות 1 ל-302.58 מיליון בלבד. הפרס הכי גבוה בתולדות ההגרלה עומד על 1.537 מיליארד דולר שנקבע באוקטובר 2018, שקטף אדם יחיד מדרום קרוליינה.

אגב, רק לאחרונה בהגרלת הפאוורבול, גם היא מוכרת ופופולרית במיוחד בארבצות הברית, זכה בשבוע שעבר כרטיס בקליפורניה במיליארד דולר, הזכייה השישית בגודלה בהיסטוריה של ההגרלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה