מדדים ומחקרים
רשתות המזון בעלייה: הפדיון מזנק ב-0.8%, רשתות השיווק קורסות
עוד ב-
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום{חמישי} את נתוני הפדיון{מכירות} של רשתות השיווק בין החודשים אפריל 2023- יוני 2023 במהלכו נרשמה ירידה של 0.8% במחירים קבועים בסך כל פדיון רשתות השיווק, זאת לאחר עלייה של 2.6% במחירים הקבועים בין החודשים ינואר עד מרץ 2023.
בין החודשים אפריל 2023- יוני 2023 נרשמה עלייה של 2.5% בפדיון של רשתות המזון, זאת לאחר עלייה של 2.2% בין החודשים ינואר- מרץ 2023. מדובר על נתונים ראשוניים ומבוססים על מידע מרשתות השיווק המובילות. בהודעה שתפורסם בחודש הבא יתעדכן הנתון עם קבלת מידע מכלל הרשתות הנחקרות.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים כמו: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים ברי קיימא, כלי בית ו"שונות", מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים ,ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
השינויים בערך המכירות ברשתות אלה אינם משקפים בהכרח את השינויים בערך המכירות של מוצרי צריכה בכלל המסחר הקמעונאי. זאת, כאשר יש מעבר של קונים ממסגרת המסחר הקמעונאי האחר למסגרת חנויות של רשתות השיווק הנחקרות מסיבות שונות, למשל: פתיחת סניפים חדשים, רכישה של חנויות קיימות וסגירת סניפים.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה