מדדים ומחקרים

סקר מנדטים: גנץ מתחזק על חשבון לפיד; ומה עם נתניהו?

על רקע ביטל עילת הסבירות, מפת הגושים נשארת אותו הדבר, כאשר האופוזיציה עם 66 מנדטים בתמיכת המפלגות הערביות, אל מול 54 של האופוזיציה. גנץ מתחזק ועולה ל-30 מנדטים, נתניהו דורך במקום, לפיד נחלש, העבודה שוב לא עוברת את אחוז החסימה
מערכת ice |  3
יאיר לפיד, בני גנץ (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
על רקע החוק לצמצום עילת הסבירות שעבר השבוע בכנסת, ב"מעריב" פרסמו היום (שישי) סקר שנערך בשילוב מכון "לזר מחקרים" בראשות ד"ר מנחם לזר. על פי הסקר, אין שינוי במפת הגושים כאשר גוש האופוזיציה נותר עם 66 מנדטים בתמיכה של המפלגות הערביות, בעוד גוש הקואליציה בראשותו של בנימין נתניהו עם 54 מנדטים בלבד.
המחנה הממלכתי בראשותו של בני גנץ מתחזקת ועומדת כעת על 30 מנדטים, שני מנדטים יותר מהליכוד בראשותו של בנימין נתניהו, שמחזיקה כעת על פי הסקר ב-28 מנדטים. יש עתיד ממשיכה להתבסס כמפלגה השלישית בישראל בגודלה בישראל עם 17 מנדטים, כאשר היא נחלשת במנדט אחד שהולך לגנץ. 
ש"ס משיגה 9 מנדטים, בדיוק כמו סקר הקודם, יהדות התורה עם 7 מנדטים, רע"מ מתחזקת במנדט אחד ועולה ל-6 מנדטים, עוצמה יהודית של איתמר בן גביר עם 5 מנדטים, בדיוק כמו הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ'. ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן גם עם 5 מנדטים, כמו גם מרצ, כאשר חד"ש תע"ל יורדים במנדט אחד אותו הרוויחה רע"מ, כשהיא עם 4 מנדטים. העבודה (2.1%) ובל"ד (2.2%) אינן עוברות את אחוז החסימה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מעריב
    א 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא נמאס לכם לשקר כל שבוע מורידים לליכוד נותנים לגנץ על מי אתם עובדים
    סגור
  • 2.
    סקר
    ציון 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד שקר
    סגור
  • 1.
    סקר...??
    שמ 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אם השמאל היה בשלטון הייתם עושים סקרים כל יום?? השתגעתם? כנראה שכן...
    סגור