מדדים ומחקרים

סקר מנדטים דרמטי: נתניהו עוקף את גנץ אחרי 3 חודשים

לראשונה מזה שלושה חודשים וחצי, נתניהו שוב מוביל על בקרב על ראשות הממשלה בפער של 3 מנדטים, על פי סקר מכון לזר מחקרים בראשותו של ד"ר מנחם לזר. נתניהו קפץ מ-27 מנדטים ל-29 כעת וגנץ ירד ל-26 בלבד אחרי 28 בסקר הקודם
מערכת ice | 
בני גנץ ובנימין נתניהו (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
אחרי ההסתבכות של הפרקליטות בתיקי האלפים במשפט ראש הממשלה בנימין נתניהו, נראה שהליכוד מרוויח בענק. על פי הסקר של 'מעריב' הבוקר, בני גנץ, שרק לפני שלושה שבועות גבר על הליכוד עם 32 מנדטים לעומת 25 בלבד, קם הבוקר (שישי) לתמונה שונה לחלוטין.
לראשונה מזה שלושה חודשים וחצי, נתניהו שוב מוביל על בקרב על ראשות הממשלה בפער של 3 מנדטים, על פי סקר מכון לזר מחקרים בראשותו של ד"ר מנחם לזר. נתניהו קפץ מ-27 מנדטים ל-29 כעת וגנץ ירד ל-26 בלבד אחרי 28 בסקר הקודם.

בעקבות המהפך, יש גם שינויים גם במפת הגושים, כי לקואליציה יש כעת 55 בסקר הנוכחי, 4 יותר מהסקר ההוא שהביא את המהפך. יש עתיד בראשות יאיר לפיד עדיין רחוקה עם 20 מנדטים בלבד, על אף עלייה במנדט מהסקר לפני.
ש"ס בראשות אריה דרעי עם 9 מנדטים, יהדות התורה בראשות יצחק גולדקנופף ומשה גפני זוכה ל-7, חד"ש־תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי, ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן, הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ', רע"ם בראשות מנסור עבאס ועוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר עם 5 מנדטים כל אחת מרצ עם 4 בקושי מעל אחוז החסימה.
מגמת ההתרסקות של מפלגת העבודה פשוט מבהילה והיא מקבלת בסקר הנוכחי רק 1.4%, לעומת 1.7% בסקר הקודם, ובל"ד מתחזקת ל-2.1%, לעומת 1.9% בסקר הקודם, האם הן מסוגלות לבצע מהפך?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה