מדדים ומחקרים

יש לכם רכב חשמלי? זו הסיבה שצריך לדאוג

המחקר של חברת "איתוראן" קובע שבמחצית הראשונה של שנת 2023 יש עלייה של כ-85% בגניבות רכב לעומת התקופה המקבילה אשתקד בשל המחסור בחלפים
מערכת ice |  1
רכב גנוב (צילום יח"צ איתוראן)
מחקר של חברת "איתוראן" בנושא גניבות רכב במחצית ה-1 של שנת 2023 קובע שיש גידול של כ-900% בגניבות רכבים חשמליים לעומת התקופה המקבילה אשתקד מגמה המעידה על ביקוש של רכבים חשמליים לשימוש עצמי, ואף שימוש בסוללה של הרכב לצרכים ביתיים (הספקת חשמל בבית).
המחקר של חברת "איתוראן" קובע שבמחצית הראשונה של שנת 2023 יש עלייה של כ-85% בגניבות רכב לעומת התקופה המקבילה אשתקד בשל המחסור בחלפים. חברת "איתוראן" צופה המשך המגמה לעלייה בגניבות הרכב גם במחצית השנייה של שנת 2023.

במחצית הראשונה של שנת 2023 גניבות הג'יפים והג'יפונים הגיע לשיא כ-50% מכלל גניבות הרכב עלייה של כ-8% בגניבות ג'יפים והג'יפונים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
ניר שרצקי מנכ"ל חברת איתוראן: "בחציון הראשון של שנת 2023 הובילה חברת איתוראן למעצרן של 309 חוליות חשודים בגניבות רכב. גידול של 85% לעומת התקופה המקבילה אשתקד .מעצרן של חוליות הגנבים חסכו למשק הישראלי 1.6 מיליארד שקל."
עפ"י הערכה של חברת "איתוראן" בשטחי הרשות הפלסטינית פועלות כ-35 משחטות רכב במיוחד בטולכרם, קלקיליה, רמאללה, וחברון ולראשונה גם בג'נין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרכב בתמונה טיוטה
    בלש לשעבר 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טיוטה, סוברו ומאזדה, הכי קל לגנוב. כל השאר פחות דאגה. שימו לב בעלי הרכבים הנל. שימו מנעול על ההגה.
    סגור