מדדים ומחקרים

קשת 12 חוגגת: אלה הסדרות שהתפוצצו על המסך

הזמר במסכה ממשיכה למצב את עצמה כאחת מתוכניות הריאליטי האהובות, אבל הנתון המעניין נמצא דווקא אצל סדרת הדרמה שהצליחה לנפץ את מחסום הז'אנר
שירה יום טוב | 
התכנית החדשה נחשפת-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
החציון הראשון של שנת 2023 מגיע לסיומו ומביא איתו גם את תמונת מצב הרייטינג. הערוץ שיכול לחגוג גם השנה זה קשת 12 עם עשירייה פותחת מרשימה ומגוונת.
התוכנית הנצפית ביותר עד כה בטלוויזיה היא הזמר במסכה, שאמנם לא הצליחה לשחזר את ההצלחה של העונה הראשונה שרשמה בזמנו ממוצע מדהים של 25.5%. יחד עם זאת, גם השנה מדובר בממוצע מכובד ביותר של 19.9% לתוכנית.
גם ארץ נהדרת שקשה לערער את מקומה, הביאה הרבה כבוד לקשת 12 בעונה ה-20 לשידוריה ורשמה נתון ממוצע של 19.5%.
המקום השלישי הוא אולי הנתון הכי מעניין בטבלה - קשת 12 מצליחה להכניס לשלישיה הפותחת סדרת דרמה מקורית. מדובר בהישג לא פחות ממדהים כש''בגוף שלישי'' מגיעה לנתון של 17.3%. צריך להגיד שלסדרות דרמה, טובות ככל שיהיו, קשה עם פריים טיים. בשנים עברו נאלצו בקשת להזיז לפריים שני את תוכני המקור כדי לשמור על ממוצע פריים טיים גבוה. השנה מצליחים בקשת להביא את הז'אנר למקום מכובד מאוד בלי להסתתר מאחורי ריאליטי.
באופן כללי הטבלה מספרת סיפור חד משמעי: רצועות הפריים טיים של קשת 12 היו השנה בחירה די ברורה לצופה הישראלי.
המצב הנוכחי לא משקף תמונה דומה לזו של שנה שעברה. ברשת 13 הצליחו לתת פייט יפה עם שידורי האח הגדול שרשמו נתונים מעולים וכן שידורי היורו בערוץ. 
השנה אמנם האח הגדול עדיין נמצא בתחילת העונה אבל לא מצליח להיכנס לעשירייה עם ממוצע הרייטינג הנוכחי שעומד כעת על 14.3%, אבל מצד שני מתמודד יפה מול תוכניות פריים אחרות בקשת 12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה