מדדים ומחקרים

השמות והסכומים: הנשים המפורסמות העשירות בעולם נחשפות

אשת התקשורת אופרה ווינפרי עומד בראש הרשימה עם הון עצמי מוערך של 2.5 מיליארד דולר
מערכת ice | 
מדינות עשירות (צילום pixabay)
מגזין העסקים האמריקאי "פורבס" פרסם את רשימת של 15 הנשים המפורסמות העשירות ביותר בעולם, כאשר אשת התקשורת אופרה ווינפרי עומד בראש הרשימה.
ווינפרי הידועה בעיקר בזכות תוכנית האירוח שלה The Oprah Winfrey Show, יושבת בראש הרשימה עם הון עצמי מוערך של 2.5 מיליארד דולר.

במקום השני עם 1.4 מיליארד דולר נמצאת הזמרת ריהאנה, שעשתה את עיקר הונה מקו האיפור שלה Fenty Beauty, שמכירותיה הוכפלו ב-2022.
כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן נמצאת במקום השלישי עם 1.2 מיליארד דולר, כאשר חלק גדול מהעושר שלה מגיע מהמניות שלה במותג בגדי הגזרה Skims.
שמות בולטים נוספים ברשימה כוללים את הזמרת טיילור סוויפט עם 740 מיליון דולר; כוכבת המדיה החברתית קיילי ג'נר עם 680 מיליון דולר; מלכת הפופ מדונה עם 580 מיליון דולר; הזמרת ביונסה עם 540 מיליון דולר; הזמרת סלין דיון עם 480 מיליון דולר; הזמרת והיוצרת דולי פרטון עם 440 מיליון דולר; והשחקנית ריס ווית'רספון עם 440 מיליון דולר.
יש רק הפרצוף החדש של הרשימה השנה היא שונדה ריימס שעומדת מאחורי סדרות כמו ברידג'רטון והאנטומיה של גריי. היא במקום ה-15 עם 250 מיליון דולר. לפי פורבס, ל-15 הנשים ברשימה יש שווי כולל של 10.8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה