מדדים ומחקרים

כבר לא באופנה: קרוקס נופלת ב-19% בנאסד"ק

למרות תוצאות טובות, התחזיות לרבעון השני גרמו למשקיעים והאנליסטים להזיע. המנכ"ל מקדם תכנית להמשך היפרדות משותפות תוך חתירה ליותר מכירות ישירות ללקוחות
מערכת ice | 
נעלי קרוקס (צילום freepik)
מניית חברת האופנה הבינלאומית קרוקס (CROX -15.88%) פרסמה תוצאות מרשימות לרבעון הראשון לפני פתיחת המסחר אתמול (חמישי), אולם התחזית שלה לרבעון השני אכזבה את המשקיעים.
וזה מה שגרם למניות החברה לצנוח בעד 19% אתמול. תחזיות הרבעון השני דחפו חלק מהמשקיעים לקחת רווחים לאחר שהמניה עלתה ביותר מ-35% בשנה עד היום.
צמיחת ההכנסות נעזרה בתוצאות של מותג נעלי הקז'ואל HeyDude שהחברה רכשה בפברואר 2022. המכירות של המותג הזה יותר מהכפילו את עצמן. זה עזר להוביל את החברה להגדיל את תחזית ההכנסות לשנה כולה והתאמה של רווח מדולל למניה (EPS). למרות זאת, המשקיעים לא היו מרוצים כאמור מהעתיד הקרוב ברבעון השני.
 
ההנהלה העלתה מעט את תחזית ההכנסות לשנה כולה לטווח של 3.95-4.05 מיליארד דולר. החברה אמרה בעבר שהיא יכולה לראות מכירות של עד 4 מיליארד דולר בשנה. זה גם העלה את הערכות השורה התחתונה לשנת 2023.
ברבעון השני, החלק הגבוה של הערכות ההכנסות והרווח למניה לא היה מה שציפו האנליסטים. EPS מתואם משוער של עד $2.98 ייפול בהרבה מהציפיות של האנליסטים של $3.27. בעוד שהתחזית לעסק נותרה טובה, מניית קרוקס זינקה ביותר מ-35% בשנת 2023 לקראת תוצאות הרווח. משקיעים רבים החליטו לקחת חלק מהרווחים הללו.
אבל הירידה של היום יכולה להיות הזדמנות טובה למשקיעים מתעניינים. אם החברה תגיע לקצה העליון של תחזית הרווח למניה לשנת 2023, המניה תיסחר ביחס מחיר לרווח של כ-10.3. זו הערכת שווי טובה עבור עסק קמעונאי שמצמיח את ההכנסה השנתית ביותר מ-10%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה