רכב

מותג הרכב קורס תחת חובות ענק: מכריז על פשיטת רגל

אחרי שפיסקר הודיעה לאחרונה כי ייתכן שיהיה עליה להגיש בקשה להגנת פשיטת רגל תוך 30 יום אם לא תקבל סעד הולם מהנושים ומספיק נזילות כדי לעמוד בהתחייבויות החוב הנוכחיות, היא הגישה את הבקשה סופית. יחד עם זאת, החברה תשלם לעובדיה ותנסה להמשיך למכור ולתת שירות לכלי רכב
מערכת ice | 
אבטלה (צילום vecteezy)
על פי פרסום ברויטרס, מותג הרכב פיסקר, הגיש בקשה להגנת פשיטת רגל ביום שלישי, כאשר הסטארט-אפ EV חסר המזומנים מחפש אפשרויות אסטרטגיות לאחר ששיחות עם יצרנית רכב גדולה להשקעה פוטנציאלית קרסו.
החברה המנהלת את Fisker, אמרה כי חטיבות אחרות אינן כלולות בתהליך הארגון מחדש וימשיכו לפעול כרגיל. פיסקר היה תחת לחץ מאז הזהיר מפני עסק חי בפברואר. היא מתמודדת עם תחרות קשה והוצאות מאופקות של לקוחות בעקבות כלכלה קשה.
 
"על ידי הגשת בקשה לפתיחת הליך ארגון מחדש באמצעות ניהול עצמי, פיסקר אוסטריה מקבלת מרחב נשימה כדי להגן על עסקיה בזמן שהיא מבצעת עסקה אסטרטגית למקסום ערך או מכירה אחרת של נכסים", אמר דובר פיסקר בהצהרה שנמסרה בדואר אלקטרוני.
"פיסקר ממשיכה לחקור בשקידה את כל האפשרויות הזמינות כדי למקסם את הערך של העסקים הגלובאליים שלה". סטארטאפ ה-EV אמר ב-23 באפריל כי ייתכן שיהיה עליו להגיש בקשה להגנת פשיטת רגל תוך 30 יום אם לא יקבל סעד הולם מהנושים שלו ומספיק נזילות כדי לעמוד בהתחייבויות החוב הנוכחיות שלו. פיסקר אמר שהיחידה תמשיך לשלם לעובדיה ולמכור ולתת שירות לכלי רכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה