קריירה ולימודים

ישראייר ורמי לוי בהודעה לנוסעים: זה מה שיקרה ב-10.5

ישראייר תשבית זמנית את אתרה לשדרוג מערכות, צופה הרחבת שיתופי פעולה עם חברות תעופה זרות
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
חברת התעופה של איש העסקים רמי לוי, ישראייר, הודיעה כי ביום שישי הקרוב, 10.5.24, החל מהשעה 18:00, אתר האינטרנט שלה לא יהיה זמין למשך כ-12 שעות לביצוע הזמנות, תוספת מוצרים נלווים או צ'ק-אין. 
בפרק הזמן הנ"ל תבצע ישראייר שדרוג של מערכותיה, שיוביל לאי-זמינות עבור הנוסעים. החברה המליצה לנוסעים הרלוונטיים לבצע פעולות אלו עד יום חמישי בשעה 14:00. יתכן שהמערכות לא יהיו זמינות תקופה נוספת מעבר לחלון שצוין.
 
השדרוג הוא חלק מהחלפת מערכת ההזמנות והצ'ק-אין של ישראייר למערכת ALTEA של אמדאוס, כפי שדווח במצגת למשקיעים בפברואר. החברה ניצלה את הירידה בתנועת הנוסעים בנובמבר לתחילת הפרויקט.
המערכת החדשה כוללת פתרונות לצ'ק-אין עצמי בערוצים שונים. נקודה מעניינת היא שלדברי ישראייר, היא תאפשר "הסכמי שיתוף קוד תפעולי" ו"הסדרה מהירה של הסכמי שיתוף עם חברות בחו"ל". 
ניתן להבין מכך שישראייר פועלת או שואפת ליצור הסכמי שיתוף קוד עם חברות זרות, שיאפשרו למכור כרטיסי טיסה הדדית. כמו כן, צוין כי המערכת תשדרג את מכירת המוצרים הנלווים על ידי החברה. בחברה מציינים כי עדכון מערכות טכנולוגיות הוא תהליך מורכב, שעלול להוביל להארכת חוסר הזמינות מעבר לחלון הזמן שפורסם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה