תרבות ופנאי

עדן גולן מוחרמת? "יש לחץ גדול מאוד בעניין ישראל"

לקראת הופעתה של עדן גולן בחצי הגמר, היא נפגשה עם הנציגה הדנית מאחורי הקלעים והשניים הצטלמו. הדברים הסתבכו כאשר הנציגים הדנים ביקשו מהמשלחת הישראלית שלא לשתף את התמונות ברשתות החברתיות, משום ש"יש לחץ גדול מאוד בעניין ישראל"
מערכת ice |  5
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11, vecteezy)
מחר (חמישי) הנציגה הישראלית לאירוויזיון, עדן גולן, צפויה להופיע בחצי הגמר של התחרות. במידה ותעפיל לגמר, היא תעלה להופיע גם ביום שבת ותילחם על המקום הראשון עם השיר "Hurricane". ע"פ פרסום של רן בוקר, הנציגה הדנית הגיעה להגיד שלום לגולן, אך נציגיה פנו למשלחת הישראלית בבקשה חריגה ומדאיגה למדי.
"בבקשה אל תעשו שימוש בחומרי הצילום, אם תיעדתם". עוד הוסיפו הנציגים: "היא אוהבת אתכם, אבל יש עליה לחץ מאוד גדול ברשתות החברתיות בעניין ישראל". לטענתם של הדנים, אין להם בעיה עם ישראל או גולן עצמה, אך הם חוששים מדעת הקהל במידה ותמונות של הנציגות יפורסמו ביחד.
 
ברחבי העיר מאלמו נתלו מסטיקרים לגירוש ישראל מהאירוויזיון. הדרישה של מוחים פרו פלסטינים מציגה את האירוויזיון כמי שמעודד לכאורה ג'נוסייד ויצרו כרזה עם כתמי דם עליה כדי לרמז בשקר כי ישראל טובחת בתושבי עזה. כל זאת מגיע אחרי שמדינת ישראל עדכנה את אזהרת המסע לשבדיה בכלל ומאלמו בפרט, שם מתקיימים אירועי האירוויזיון החל מאמש (ראשון) בטקס פתיחה רשמי, ומאלמו מוצפת בעשרות אלפי תיירים, אבל גם בלא מעט תומכי טרור שהגיעו להפגין ולעשות מהומה.
מאלמו מבצעת את אחד ממאמצי השיטור הגדולים ביותר של המדינה אי פעם, עם כוח אדם נוסף שגויס מרחבי שוודיה, כמו גם מדנמרק ונורבגיה השכנות. הפגנות גדולות מתוכננות מחוץ לאולם, בהן ישתתפו מי שמעוניינים לפגוע בהשתתפות ישראל השנה. נזכיר כי מדינת ישראל הכריזה אזהרת מסע ברמת איום בינונית לעיר מאלמו עצמה סביב איומי הטרור כלפי אירועי האירוויזיון והמשלחת הישראלית.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דנמרק ז"ל (ל"ת)
    אלמוני 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לא אכפת לי . אנחנו במצב השרדות מה עם החטופים? (ל"ת)
    יוני 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ארויזיון
    מיכל 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל העולם דם על הידיים גם בשואה וגם במלחמת כיפור 6גם בחרבות ברזל בורה עולם יחזיר לכולם
    סגור
  • 2.
    למה פירסום הכתבה
    חנ ה 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אי אפשר להתאפק!! למה להרוס ביקשו לכ לפרסם לא יכולים להמתין עד אחרי האירוויזיון?
    סגור
  • 1.
    אנטישמיות לשמה
    דולי 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    העולם לא זוכר איך חמס טבח בצעירים ישראלים לא חמושים שבאו רק לבלות במסיבה ואיך חמס שרף משפחות שלמות בבתים שלהם והתעלל מינית בנשים . את זה העולם לא זוכר כי מדובר בדם יהודים שהוא הפקר
    סגור