מדדים ומחקרים

עושים מנגל ביום העצמאות? אלה החידושים שאתם חייבים להכיר

יום העצמאות כבר בפתח, וישראלים רבים מתכננים את המנגל המסורתי שלהם. לכן, מצאנו עבורכם את כל החידושים שיעזרו לכם לעשות את העל האש הכי שווה ביום העצמאות 
מערכת ice |  4
מנגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יום העצמאות כבר בפתח, וישראלים רבים מתכננים את המנגל המסורתי שלהם. לשם כך, ב"ישראל היום" הקדישו היום (שלישי) כתבה לכבוד הממנגלים שבינינו, עם כל החידושים שאתם חייבים להכיר.
ניין מוצרי צריכה, היבואנית של Weber , מציעה השנה גריל גז חדש מסדרת Genesis. גוף הגריל עשוי מיציקת אלומיניום, ויש לו שלושה מבערים המיועדים לפיזור חום אחיד, ומגיני להבה המאדים את נוזלי הבישול ומעניקים לבשר טעם מעושן. הגריל מצויד במערכת ההצתה Infinity להדלקת המבערים במהירות, ובאזור צריבה גדול במיוחד המאפשר צריבה של כמה נתחים ביחד. ומה המחיר אתם שואלים? 6,990 שקל.
ניין מוצרי צריכה מציעה גם את הגריל 4 Coleman Pro - בעל ארבעה מבערים עוצמתיים, מערכת הצתה מתקדמת, מערכת לניקוז שומנים ועוד. שמחירו הוא זול יותר מהדגם הוקדם - 4,500 שקל.
אמישראגז מציעה את מותג גרילי הגז הבינלאומי Broil King, בעלי תיבת צלייה מיציקת אלומיניום ומקרנים להקרנת החום באופן זהה על פני כל משטח הצלייה. בין חידושי המותג יש רשתות צלייה עם שלושה מצבים, ואביזר נלווה לגריל: מתקן צלייה המתחבר לשיפוד המסתובב לצליית צ'יפס, כנפיים, ירקות ועוד.
גם בניופאן יש חידושים. מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של החברה, מפרטת: "במותג טפאל יש לנו פלנצ'ה חלקה, שמאפשרת לצלות את הבשר ולשמור על החום. פלנצ'ה אחרת היא חצי חלקה וחצי מפוספסת, ויש לה מכסה. אפשר לבשל איתה גם דגים, ירקות, אנטיפסטי ועוד. מוצר נוסף הוא גריל חשמלי של מולינקס, המתאים לבית ולמרפסת. יש כאלה שלא אוהבים את הפחמים ואת העשן, וזה נותן פתרון. הוא נוח לעבודה כי הוא עומד על רגליים והוא מאוד גבוה. הוא מוצע כעת ב-499 שקלים במקום ב-799 שקל".
בקבוצת לינטון סחר מציעים את ה-EliteGril, גריל חשמלי עם חמש תוכניות בישול: סטייקים, דגים, המבורגרים, נקניקיות וטוסטים. המחיר: 690 שקלים. לחברת Normande יש גריל חדש שמציע מערכת משולבת של פלנצ'ה וצליית שיפודים מסתובבים, וגם שלושה שרוולים המאפשרים צלייה מיוחדת לנקניקיות ולקבבים.
מותג הגרילים האמריקני Char Broil השיק את סדרת הגרילים לשנת 2023, בטכנולוגיית TRU-Infra Red, פטנט עולמי רשום שפותח במעבדות Char-Broil בארה"ב. חידוש נוסף הוא בתחום הטיולים. ברשת "טרק מרקט" ניתן למצוא גריל גז נייד, עם רשת צלייה עשויה נירוסטה ומגש תחתון לאיסוף הלכלוך. מוצר זה מיועד לטיולים ולקמפינג, והוא מתאים גם לחופי רחצה שפועלים לפי תקן בינלאומי, שאוסרים הדלקת מדורות או מנגל. המחיר: 279 שקלים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמה פרסומות בכתבה אחת (ל"ת)
    אסף 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אין על וובר...מרוצה אש, בלי בלאי כבר 4 שנים
    עידן 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממליץ למי מחפש גריל אמיתי ולא תחליפים...
    סגור
  • 2.
    מידע לגבי המוצרים
    דוד ש 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היה רצוי לצרף תמונות של המנגלים, כל ההתרשמות עמוקה יותר.
    סגור
  • 1.
    מידע לגבי המוצרים
    דוד ש 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה רצוי לצרף תמונות של המנגלים, כל ההתרשמות עמוקה יותר.
    סגור