מדדים ומחקרים

זה מה ש-55% מהישראלים עושים לקראת הפסח

רבים החלו כבר בניקיונות לקראת חג הפסח המתקרב ובא. סקר חדש בחן וגילה כי פרט לניקיונות, 55% מהישראלים מתכננים לצבוע את ביתם או חלקים ממנו לקראת חג האביב
מערכת ice | 
צביעת בית (צילום טמבור)
חג הפסח פרט להיותו חג האביב מוכר כחג הניקיונות הגדול. משפחות רבות מנצלות את ההכנות לחג ומבצעות שיפוצים בגדלים שונים ברחבי הבית והכול למען המראה החדש והנקי. בממצאי סקר חדש שערך מכון המחקר סאפיו עבור חברת טמבור, לקראת החג, גילה את כוונות הישראלים.
55% מהישראלים מתכננים לצבוע את הבית או חלקים ממנו לקראת הפסח הקרוב. כ-70% ציינו שהם או בן/בת זוגם יבצעו את מלאכת הצביעה בעצמם וכרבע (26%) ציינו שיתנו את המשימה לאיש מקצוע שיבצע אותה.

כשני שליש (68%) ציינו כי הם מתכננים לצבוע את קירות הבית בחודשים הקרובים כאשר 39% מתכננים לצבוע קירות של חלק בלבד מהחדרים בבית. הסקר מראה ירידה קלה בשיעור הישראלים המתכננים לצבוע את כל הבית (16%), לעומת אלה שתכננו לעשות זאת בפסח הקודם (22%).
אז איזה צבע הישראלים בוחרים? 67% מאלו ששוקלים לצבוע את הבית או קירותיו, מתכננים לצבוע בצבע לבן, 16% מתכננים לבצוע בגווני שמנת או קרם, 5% באפור, 4% בבז' ו-3% מתכננים לצבוע בגווני כחול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה