מדדים ומחקרים

שופרסל במהלך ענק: השירות החדש ללקוחות כובש את השוק האירופי

חברת שופיק זכתה בפרס RETA היוקרתי, המוענק על ידי מכון הקמעונאות האירופי, זאת בזכות שיתוף הפעולה שלה עם רשת שופרסל, להטמעת המכשיר פורץ הדרך שלה שהופך כל עגלת קניות רגילה לעגלה חכמה
מערכת ice |  2
העגלה החכמה של Shopic (צילום יח"צ Shopic)
חברת שופיק (Shopic), ספקית פתרונות קמעונאות מבוססי בינה מלאכותית, הכריזה היום (ראשון) כי זכתה בפרס RETA היוקרתי, המוענק על ידי מכון הקמעונאות האירופי (EHI Retail Institute). שופיק קיבלה את הפרס בקטגוריית ״אפליקציית בינה מלאכותית ורובוטיקה הטובה ביותר״ עבור שיתוף הפעולה שלה עם רשת שופרסל להטמעת המכשיר פורץ הדרך שלה שהופך כל עגלת קניות רגילה לעגלה חכמה.
שופרסל, קבוצת הקמעונאות המובילה בישראל, הכריזה לאחרונה על הרחבת שיתוף הפעולה עם שופיק ועל פריסת 2000 עגלות נוספות בעשרות סניפי הרשת ברחבי הארץ. פרסי RETA, בשיתוף EHI Retail Institute, מוענקים לרשתות קמעונאות עבור פרויקטים טכנולוגיים יוצאים מן הכלל. 

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל מסר: "שופרסל ממשיכה להוביל את החדשנות והשירות בשוק הקמעונאות בישראל ושמחה להיות חממה להטמעת סטארט אפים ישראלים. הזכייה של שופיק בפרס מחזקת את הציפיות שלנו משיתוף הפעולה עם החברה ומהווה עוגן נוסף להחלטה לפרוס 2000 עגלות נוספות בסניפים עליה הודענו לא מזמן. שופיק נותנת פתרון טכנולוגי מצוין שמאפשר את כל היתרונות של קנייה אונליין בחנויות הפיזיות, באופן מותאם אישית, יעיל ובשקיפות מלאה, ללא צורך להמתין בתור לקופה". 
משופיק נמסר: "זהו כבוד גדול עבורנו לזכות בפרס RETA כשותף טכנולוגי מוביל לשנת 2022. הפתרונות שלנו המאפשרים שקיפות מלאה, התאמה אישית גבוהה וחיכוך אפסי, משנים ומשפרים את חוויית הקנייה של צרכנים וקמעונאים גם יחד. אנחנו שמחים לעבוד עם רשתות קמעונאות מובילות, לאפשר להן ליהנות מהפתרונות שלנו ליצירת דיגיטליזציה מלאה של רחבת המסחר בסופרמרקט, ולקדם את עתיד הקמעונאות". 
המכשיר של שופיק נצמד לכל עגלת קניות סטנדרטית והופך אותה לעגלה חכמה למהלך הקניה. הוא נותן לקונים חווייה ייחודית, ללא צורך לעמוד בתור בסוף הרכישה. באמצעות מצלמות ויחידת עיבוד מובנית, המכשיר של שופיק מזהה פריטים בעת הוספתם לעגלה והוצאתם ממנה, מציג את החשבון על מסך מגע, ולמעשה מביא לחנויות הפיזיות את כל היתרונות של קנייה אונליין. הטכנולוגיה מתאימה באופן אישי את חוויית הקנייה על ידי הצעת מבצעים ללקוחות בזמן אמת, על בסיס הרגלי הצריכה שלהם ועל פי מיקומם בתוך החנות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מוצלח
    טיפה בים 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנסיוני, מאד לא נוח לתמרן עם העגלה כשיושב עליה מתקן כזה. המון מוצרים צריך לשקול, מה שהופך אותך לעובד בשופרסל. לא מומלץ
    סגור
  • 1.
    שופרסל
    גרין שלמה 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אושר עד הקדימו אותכם בשירות. של עגלות חכמות .אז אל תעופו על עצמכם יוצר מדי .
    סגור