מדדים ומחקרים

הסקר קבע: מבוטחי קופת החולים הזו הם הכי מרוצים במדינה

סקר ברוקדייל על שביעות רצון של מבוטחי קופות החולים בארץ פורסם היום ומצא כי מכבי שירותי בריאות בפער גדול מהמתחרות בשביעות הרצון
מערכת ice |  7
קופות חולים (צילום ויקפדיה, יחצ, פייסבוק/מכבי)
מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל מפרסם היום (ג') את הדוח הדו-שנתי שלו, אשר סוקר את רמת השירות של קופות החולים בארץ ואת תפקוד מערכת הבריאות ככלל. לפי תוצאות הסקר מתגלה כי קופת חולים מכבי מובילה על שאר הקופות בשיעור גבוה של שביעות רצון וקופת חולים לאומית מובילה בהיקף ההתחייבות הרפואית שלה למבוטחים לשנים 2021-2022.
פרמטרים נוספים בהם בולטת קופ"ח מכבי היא שיעור גבוה של ממליצים, עם שביעות רצון של 91%. יתרה מכך מבוטחי הקופה דיווחו על שיעור גבוה (82%) של בריאות טובה, 30% העידו על מחלה כרונית ו-15% על מוגבלות. כמו כן, מבוטחי מכבי מובילים באחוז השימוש באתר ובאפליקציה עם 70%.
קופת חולים לאומית מובילה כאמור בהתחייבויות רפואיות כלפי המבוטחים שלה בשיעור של 96% ורק 8% העידו שנתקלו בקשיים. כמו כן, מבוטחי הקופה העידו כי יש עבורם שלל מידע זמין על דרכים לשמירה על הבריאות וכי רק 27% ממבוטחי הקופה ויתרו על בדיקות או קבלת טיפול כי המתינו זמן רב לתורים.
במכבי מסרו כי הם מברכים על ממצאי הסקר הדו שנתי של מכון ברוקדייל שבדק את שביעות רצון הציבור ממערכת הבריאות. ״לפי ממצאי הסקר מכבי ממשיכה להוביל על שאר הקופות במגוון פרמטרים חשובים, ובכך ממשיכה להתבסס כארגון הבריאות המוביל בישראל. נמשיך ולהשקיע את מיטב משאבינו בשביעות רצון המטופלים ולהעניק את השירות הרפואי הטוב בישראל".
טל מנדל, ראשת חטיבת הלקוחות, לאומית שירותי בריאות בירכה: "לאומית גאה לספק את המענה הטוב ביותר לצרכי הבריאות של מבוטחיה כל העת, ולהמשיך להתבסס כמובילה בשירות. מבוטחי לאומית מצליחים יותר מחברי יתר הקופות – לקבל התחייבויות רפואיות, תורים לבדיקות וטיפולים, ומידע יזום, פרו-אקטיבי, המסייע להם לשמור על בריאותם. אנו בלאומית מחויבים לשמירה על בריאות לקוחותינו, פועלים לשיפור מתמיד של חוויית הלקוח וגאים במקצועיות ובמסירות יוצאת הדופן של עובדי הקופה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מחפשת למי לפנות -פיקוח על שירות הקופה מכבי
    OR 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעל כמה עשורים של טיפולים במכבידנט ר"ג ועשרות אלפיי שקלים. כבר כמה שנים תשלום לביטוחי נוספים "מכבי שלי". ואיזה שירות! אפילו אי אפשר לדבר ישירות עם הסניף בו עושה את הטיפוליי שיניים. אין טלפון ישיר והשיחה עוברת דרך ממענה של נציגים צעירים שהם מחליטים אם תוכל לקבל שיחה חוזרת מן המרפאה בה מטופל והתיק הרפואי שם..הרגע סיימתי שיחה של כ 40 דק' מנסה לקבוע תור לרופא נתנה תור לעוד כחודשיים! לא שאלה ובדקה מי הרופא המטפל .אחרי שסירבה להעביר הודעה למרפאה המטפלת וכל דבר אחר ואחרי שביקשתי שוב ושוב והתעצבנתי לדבר עם אחראי לבסוף העבירה רק לאחר שלחצתי הקלטת השיחה(שמודיעה בקול ש"השיחה מוקלטת מעכשיו) לנציגה אחרת וגם היא נתנה לי להמשיך לבזבז אנרגיה ועצבים עם אותן תשובות לקוניות ולא נכונות. לבסוף לאחר שלא וויתרתי וביקשתי להעביר לי את כל התיק הרפואי והקבלות ושאני אגיע לסניף טרחה לפנות למרפאת הטיפול שלי ומסתבר שהמידע שאמרה לי אכן לא אמת/שגוי שהיומנים שלהם ושל המרפאה הם אותם יומנים ואין להם תורים אחרים ושהרופא המטפל שלי שאמרה ש "אין לו יומנים" פתאום נמצא תור אליו עדיין לעוד כשבועיים וחצי ועדיין לא ניתן לקבל שיחה
    סגור
  • 5.
    נראה לי סקר מכור. אפשר למות עד שנותנים בדיקות ותור (ל"ת)
    הפועל 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    סכנת נפשות להיות בלאומית תעברו משם מהר
    נאלגצג 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ונשמרתם מאוד לנפשותיכם
    סגור
  • 3.
    על הפנים לאומית איזה מרוצים ואיזה בטיח
    צבמאנטלג 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רופאים מעפנים .התנהלות מסריחה.מזכירות רעות.תורים ארוכים
    סגור
  • 2.
    ממש לא, 3 חטדשים תור לאף אוזן, אין זמינות ועוד (ל"ת)
    שיר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מכבי????
    סמדר הלוי 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שירות מתחת לכל ביקורת. סקר מוטה בעליל
    סגור
  • בבקשה פקחו עליהם לא יתכן להמתין לתורים כל כך הרבה זמן
    OR 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתכן שמשלמים כל כך הרבה על ביטוחים משלימים במשך שנים ואז שצריך טיפול דחוף נאמר לך שיש תור לעוד כ 3 חודשים?! וצריך להתקשר כל יום ולקוות שמישהו יבטל? נ.ב. ביטוחים במכבי שירותי בריאות. נראה שהשם היה פעם מכבי קיים, ההרגשה ש אין רופאים ושירות
    סגור