מדדים ומחקרים

משקיע העל מייקל בורי חושש ממיתון, אך שם את הונו בשתי המניות הללו

מייקל בורי מזהיר ממיתון, אך לאחרונה שם את המוניטין הרב שלו על שתי מניות שלדעתו לא יושפעו מהשוק הדובי
מערכת ice |  2
מייקל בורי (צילום פייסבוק/ מייקל בורי)
תהילתו של המשקיע מייקל בורי התפרסמה לאחר יציאת ספרו Big Short, ואחר כך הסרט, שסיפרו את סיפור הצלחתו של ברי בהימורים נגד שוק הדיור במהלך המשבר הפיננסי של 2008. זה היה מהלך שהתברר כרווחי מאוד.
במצב הנוכחי של השוק, גם בורי יצא באזהרות על מיתון מתקרב, אך זה לא מנע ממנו לשים את המוניטין שלו על המניות שלדעתו יכולות לקחת על עצמם כל תרחישים דוביים שצפויים להן.
מסד הנתונים של TipRanks, אסף את הפרטים על שתיים מהבחירות האחרונות שלו. גם צוות מומחי המניות של ה-Street חושב שכדאי להשקיע בהן עכשיו:
קוהירנט (COHR)
המניה הראשונה שזוכה לגיבוי של בורי היא מומחית מערכות הלייזר קוהירנט (Coherent). החברה היא שם מוכר בעולם החומרים המהונדסים ומערכות הרכיבים האופטו-אלקטרוניים, כמעצבת ויצרנית ציוד. חברת II-VI רכשה את קוהירנט ביולי האחרון ואימצה את שמה. המהלך שם במרכז את טכנולוגיית הלייזר, ובכך הגדיל את הצעת הערך של החברה.

נראה כי האינטגרציה של התוספת החדשה מתקדמת היטב, כפי שהוכח בתוצאות הרבעון השני של הכספים 2023 (רבעון דצמבר). ההכנסות צמחו ב-70% משנה לשנה לשיא של 1.37 מיליארד דולר, תוך עמידה בציפיות של Street, בעוד שהצמיחה האורגנית בהכנסות גדלה ב-23%. החברה גם הציגה צבר של 2.9 מיליארד דולר, שהסתכם בעלייה של 68% משנה לשנה.
באשר למעורבותו של בורי, הוא רכש במהלך הרבעון 150,000 מניות COHR. אלה שווים כעת כ-6.7 מיליון דולר.
MGM Resorts (MGM)
המניה הבאה שבורי מהמר עליה מציעה משהו אחר לגמרי. MGM Resorts היא חברת בידור עולמית המציעה מגוון רחב של שירותים; אלה נעים מבתי קזינו ובתי מלון מהשורה הראשונה לאירועי בידור חיים ועד למגוון אפשרויות חיי לילה וקמעונאות. המערך שלה כולל כמה ממותגי הנופש הידועים ביותר בעסק, כולל Bellagio, MGM Grand, ARIA ו-Park MGM, ובסך הכל, החברה מתהדרת ב-29 בתי מלון.
כמובן, זו תעשייה שנפגעה קשה במהלך מגיפת הקורונה, אבל החזרה של MGM הייתה מרשימה. בדו"ח האחרון של הרבעון הרביעי, החברה ייצרה הכנסות של 3.6 מיליארד דולר, המייצגות עלייה של 18% משנה לשנה ושיפור ציפיות Street של 3.35 מיליארד דולר. מהווים את עיקר המכירות, הכנסות מלאס וגאס שהגיעו ל-2.3 מיליארד דולר, שהסתכמו בגידול של 500 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. החברה הציגה הפסד למניה של 1.53 דולר, גם על תחזית הרחוב לרווח למניה של -1.57 דולר.
בורי בוודאי הרגיש מרוצה; במהלך הרבעון הרביעי הוא קנה 10,000 מניות, כעת בשווי של מעל ל-4.30 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדובר בהשקעות קטנות מאוד יחסית
    אחד 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לנכסים שהוא מנהל. כמעט זניחים.
    סגור
  • 1.
    אין סיכוי שהוא יפסיד (ל"ת)
    הכל מקומבן 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור