מדדים ומחקרים

בוקינג חושפת: זו העיר שהתיירים הכי אוהבים בישראל

אתר ההזמנות בוקינג מפרסם את זוכי פרסי ביקורת המטיילים הטובים ביותר. במקום הראשון בישראל נמצאת עכו, שם ניתן הציון הגבוה ביותר עבור חווית האירוח
מערכת ice | 
תיירים בישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברת Booking.com מציגה הבוקר (רביעי) את זוכי פרסי ביקורת המטיילים ((Traveller Review Awards לשנת 2023. לפי בדיקת האתר הבינלאומי, העיר בה חווית האירוח הטובה ביותר בישראל היא עכו לאחר שבשנתיים האחרונות מקום זה היה שמור לראש פינה שעדיין ממוקמת גבוה כשהיא תופסת השנה את המקום השני.

חד נס טיפסה מן המקום החמישי למקום השלישי בדירוג חווית האירוח בישראל ואחריה נמצאות ערד ומצפה רמון שסוגרת את החמישייה הראשונה. במקום השישי זכרון יעקב ומיד אחריה מופיעות נצרת, מג'דל שמס, אילת וחיפה שסוגרת את העשירייה המובילה בישראל.
בישראל הנתונים מראים גם כן שהדירות זכו במספר הפרסים הגבוה ביותר (2,072), כמו גם בשנה שעברה, אך במקום השני ישנה מגמה הפוכה כאשר שם נמצאים המלונות (354) שבשנה שעברה דורגו במקום השלישי. אחריהם נמצאות האכסניות שהתמקמו במקום השלישי (348). בתי הארחה (206) ובתי הנופש (199) סוגרים את החמישייה המובילה של סוגי מקומות האירוח שזכו בהכי הרבה פרסים בישראל השנה.
בין מקומות האירוח שזכו בפרסים השנה בישראל (רשימה אקראית ללא דירוג) ניתן למצוא את בית ההארחה Marvin's Place בערד, מלון דירות רנומה אפרטמנטס בתל אביב, מלון Biazi  בירושלים, בית הנופש SleepWell Suite במג'דל שמס, בית הנופש פנטהאוז נשיאותי באילת, יורט מונגולי בקיבוץ מצובה, וה-B&B Beit Elfarasha בעכו ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה