מדדים ומחקרים

פוקס מביאה רשת חדשה לישראל, כאל נפרדת מדיסקונט והחשמל מזנק

קבוצת פוקס נכנסת לתחום המזון והקפה: מקימה בישראל את רשת המזון והקפה הבינלאומית Pret A Manger, הוועדה המקצועית שכללה את הפיקוח על הבנקים והגורמים המקצועיים במשרד האוצר ממליצה להפריד את כאל מבנק דיסקונט, מחיר החשמל יזנק ב-8.2%, וגם: ההודעה של ביטוח לאומי. ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice |  1
פוקס בקמפיין חדש לחורף (צילום דימה טליאנסקי, מסך מתוך הפרסומת)
פוקס והראל ויזל במהלך ענק: זו רשת המזון שתגיע לארץ: קבוצת פוקס נכנסת לתחום המזון והקפה: מקימה בישראל את רשת המזון והקפה הבינלאומית Pret A Manger יחד עם קבוצת ירזין סלע. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה בעולם האשראי: האוצר יפריד את כאל מבנק דיסקונט: לאחר בחינה מדוקדקת של התחרות בשוק האשראי הצרכני החוץ בנקאי, ממליצה הוועדה המקצועית שכללה את הפיקוח על הבנקים והגורמים המקצועיים במשרד האוצר להפריד את כאל מבנק דיסקונט ובכך לקדם את יישומן המלא של המלצות ועדת שטרום. האם שר האוצר  ליברמן יגלגל את תפוח האדמה הלוהט למחליפו? לידיעה המלאה לחצו כאן.

דרמה בעסקת כלל-MAX: העובדים דורשים 40 מיליון שקל מענק: ועד העובדים מתבצר בדרישות למענקי ענק בעקבות רכישת החברה, והמו"מ עם ההנהלה התפוצץ. הפער בין ההנהלה לוועד העובדים עומד על עשרות מיליוני שקלים וכרגע בלתי ניתן לגישור. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בשורות רעות לישראלים: מחירי החשמל מתייקרים ב-8.2%: רשות החשמל פרסמה החלטות בדבר עדכון תעריפי החשמל לשנת 2023 ועדכון בסיס התעריף למקטע הייצור לחברת החשמל עבור השנים 2027-2022. בהתאם להחלטות, התעריף לצרכן ביתי מייצג צפוי לעלות בכ-8.2% והוא צפוי להיכנס לתוקף ב-1.1.2023. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ביטוח לאומי מחלק מענק לכל אזרח: גם אתם זכאים?  בביטוח הלאומי שיתפו כי אם עוד לא משכתם את "מענק לכל אזרח" מתקופת הקורונה, כאשר מעל 100,000 אזרחים טרם מימשו אותו, ניתן זיכוי בסך המענק ישירות לחשבון האישי בביטוח הלאומי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הבנק הכי לא מפנק בישראל: איפה הריבית בפקדונות הנמוכה ביותר?  הריבית הממוצעת על הפיקדונות במסלול הפריים עומדת על 1.39% לשלושה חודשים ו-3.24% לתקופה של עד שנה. אבל מי ממש לא נותן לכם תמורה בעבור ההפקדות? הנתונים בפנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
יצחק תשובה נערך לגיוס של 2.1 מיליארד שקל: הגיוס הוא חלק מפירעון שתי סדרות האג״ח הגדולות של קבוצת דלק; החדשה המעניינת: יה״ש דלק קידוחים משתחררות משעבוד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קונה בזול מוכר ביוקר
    צבי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחיר לא שווה את הסחורה
    סגור