מדדים ומחקרים

מחפשים מכונת קפה? אלו מכונות הנספרסו המומלצות ביותר עבורכם

מחפשים לרכוש מכונת קפה? ב-StudyFinds ערכו מחקר מסקרן בו בדקו את מכונות הקפה הטובות ביותר של נספרסו וחשפו את חמש המכונות הטובות ביותר
מערכת ice | 
גיא מנטש ומארינה מקסימיליאן (צילום מיכה לובטון יחצ נספרסו)
אין דבר שהישראלים אוהבים יותר בבוקר מכוס קפה חמה ומרעננת. מכונות הקפה הפכו לפופולריות ביותר ונמצאות כמעט בכל בית במדינה. החברה שללא ספק נמצאת בראש היא נספרסו האיטלקית, שמייצרת מכונות חדשות מדי זמן קצר. אבל איזו מכונה היא הטובה ביותר עבורכם? 

ב-StudyFinds ערכו מחקר מסקרן בו בדקו את מכונות הקפה הטובות ביותר של נספרסו וחשפו את חמש המכונות הטובות ביותר. במקום הראשון דורגה המכונה Nespresso Vertuo Plus. אם אתה מחפש מכונה אמינה אז Nespresso Vertuo Plus היא ההימור הטוב ביותר שלך. המכונה הרב-תכליתית והפונקציונלית הזו עושה הכל, והיא גם לא תופסת יותר מדי מקום על השיש. מלוטשת ויעילה, מכונת הקפה הזו יכולה להכין ארבעה גדלים של משקאות כולל אספרסו, אספרסו כפול, לונגו ואספרסו קצר.
במקום השני ברשימה דורגה מכונת האספרסו Nespresso Creatista Breville. יש לה מסך מגע נוח במיוחד בו תוכל לבחור את סוג הקפה שתרצה, למים לוקחים שלוש שניות בכלל להתחמם כך שלא תצטרכו לחכות הרבה זמן לקפה שלכם. יש לה מכונת הקצפה לחלב, וניתן לשלוט גם במרקם ובטמפרטורה של הקצפת החלב. המכונה האוטומטית הזו עושה הרבה יותר מאשר להכין אספרסו, ולכן היא האפשרות הטובה ביותר עבור חובבי לאטה המעוניינים להכין משקאות באיכות גבוהה, כמו קפוצ'ינו או אמריקנו בבית.
Nespresso Gran Lattissima מדורגת במקום השלישי. למכונה הזו יש תכונות מתקדמות יותר בשילוב עם עיצוב קל לשימושיש לו מקציף משולב, עם קופסת חלב מובנית ומודרנית הניתן לניתוק ולאחסן במקרר. אתה יכול לבחור מתוך תשע הגדרות קבועות מראש בפאנל העליון: ריסטרטו, אספרסו, לונגו, קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו, לבן שטוח, קפה לאטה, חלב חם וקצף חם. בנוסף, היא מתריעה על אבנית רבה, כך שתוכלו להינות מכוס הקפה הנקייה והבריאה ביותר.
במקום הרביעי Nespresso Essenza Mini. אם יש לכם תקציב מצומצם ומחפשים מכונה קטנה אך חזקה, אז זו בדיוק המכונה שאתם צריכים. היא קטנה, קומפקטית, חזקה ונוחה במיוחד לשימוש.
במקום החמישי והאחרון ברשימה מדורגת המכונה Nespresso CitiZ. היא נראית קלאסית, יל לה מראה עדין ומלוטש. ההגדרות שלה הן קלות במיוחד, קל להשתמש בה והיא קלה מאוד. זו האופציה המושלמת למכונת קפה קטנה בבית שלכם שלא מצריכה שום מאמץ. היא מייצרת את אותו אספרסו איכותי שמייצרת גם מכונה גדולה, אך פשוטה יותר וגם לא יקרה במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה