מדדים ומחקרים

השיא של משחק הדיונון נשבר? דירוג נטפליקס

הסדרה החדשה "ונסדיי", המספרת על הבת למשפחה העשירה בעלת התחביבים המוזרים, ממשיכה לשבור שיאים בנטפליקס – אך האם זה הספיק לה כדי לעבור את הלהיט הקוריאני?
יאיר מור | 
משחק הדיונון (צילום נטפליקס)
הסדרה החדשה אודות ונסדיי אדמס, הבת למשפחה המוזרה והמעט מטרידה שעובר את גיל ההתבגרות בצורה הזויה אף יותר ממתבגר ממוצע, שמרה על המקום הראשון כסדרה הנצפית ביותר בנטפליקס בשבוע הקודם, גם בעולם וגם בישראל, ואף שברה את השיא של עצמה בשעות הצפייה השבועיות. עם זאת, היא לא הצליחה לשבור את שיאי הצפייה שקבעה "משחק הדיונון" הקוריאנית – בשבוע המלא הראשון שלה בשירות היא רשמה 411 מיליון שעות צפייה, לעומת כ-413 למשחק הדיונון בשבוע הרביעי שלה בשירות,449 מיליון בשבוע השני ו-518 מיליון בשבוע השלישי.
במקום השני בעולם והשלישי בישראל, בהפרש עצום אחרי "ונסדיי", "1899", סדרת המד"ב החדשה של יוצרי Dark הגרמנים; במקום השלישי בעולם והשני בישראל עונתה השנייה של "פיירפליי ליין"; במקום הרביעי בעולם "The Unbroken Voice" שאינה זמינה לצפייה בארצנו; ובמקום החמישי בעולם והרביעי בישראל עונתה החמישית של "הכתר".
את החמישייה השנייה בעולם פותחת סדרה נוספת שאינה זמינה כאן – "עד שהמוות יפריד בינינו"; במקום השביעי "שירת הפשע: שדות ההרג של טקסס"; במקום השמיני בעולם והשישי בישראל עונה 6 של "אליטה" הספרדית; בתשיעי – גם בעולם וגם בארץ – עונתה השלישית של "בשבילי אתם מתים";  ובעשירי "בחסות המלכה" הקוריאנית.
מה שלא תמצאו יותר העשירייה העולמית הוא "מניפסט", שבישראל ממשיכה לככב במקום החמישי – אך בעולם עונות 4 ו-1 שלה ממוקמות במקומות 11 ו-15, בהתאמה; עונה 6 של "ריק ומורטי" נמצאת אצלנו במקום השביעי; העונה השנייה של "חיי מהלכה למעשה" במקום השמיני; ובמקום העשירי בישראל "מאפס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה