מדדים ומחקרים

סקר חדש חושף: כמה מהישראלים מודאגים ממשבר האקלים?

סקר חדש שזומן על ידי חברת מוצרי החשמל Beko חושף כי 61% מהישראלים מודאגים ממשבר האקלים. בנוסף לכך עולה כי כלל הציבור מעיד על עצמו כי הוא עושה פעולות לטובת איכות הסביבה 
מערכת ice | 
משבר האקלים (צילום shutterstock)
לכבוד יום המיחזור של ישראל שיחול השבוע, חושף מותג Beko נתונים מעודדים מתוך סקר שביקש לבחון את עמדות הציבור בישראל בכל הקשור לשמירה על איכות הסביבה, ולמידת נכונותו לפעול בנושא. תוצאות הסקר מראות כי בקרב הישראלים קיימת מודעות גבוהה למשבר האקלים. 61% מהישראלים מודאגים ממשבר האקלים והשפעתו על החברה האנושית.
בנוסף לכך קרוב לכלל הציבור (89%) בישראל, מבצעים פעולות יומיומיות למען השמירה על איכות הסביבה ובעיקר צמצום השימוש בפלסטיק חד-פעמי (64%) וצמצום בזבוז המים (58%). אחריהם צוינו הפרדת פסולת למחזור (48%) וחיסכון בצריכת אנרגיה (44%).
נתון משמח נוסף העולה מתוצאות הסקר מראה כי 86% מהישראלים מבצעים באופן יומיומי יותר מפעולה אחת למען השמירה על איכות הסביבה. 57% מאלה שפועלים בקביעות למען השמירה על הסביבה, מבצעים שלוש פעולות ויותר, 19% מבצעים שתי פעולות ו-13% מבצעים פעולה אחת. 11% בלבד מהישראלים מודים כי אינם נוהגים לבצע פעולות למען איכות הסביבה ביומיום.
הסקר נערך על-ידי מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה בקרב 512 גברים ונשים, בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, המחוברים לאינטרנט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה