מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: האם עדן בן זקן היא המלכה החדשה?

הזמרת כובשת את טבלאות ההשמעות בתחנות הרדיו, ומתקרבת לראשונה לאייל גולן. האם הוא צריך להתחיל לפחד? וגם, מי הזמרת הלועזית הוותיקה שהתברגה לראשונה בצמרת?
יאיר מור | 
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)
"כינורות" של עדן בן זקן ממשיך להוביל את רשימת השירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל גם בשבוע החולף, כך לפי הנתונים שאוספת חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.
גם במקום השני אין שינוי – "בפרק הבא" של בר צברי; לעומת זאת, "יהיה מי שיאהב אותך" של יובל דיין נפל מהמקום השלישי לחמישי, לאחר שלפניו השתבצו "באה לי בחלום" של אליעד נחום בשלישי ו"כנען 12 מרגלים" של שלומי שבן, שולי רנד ורביד פלוטניק ברביעי.
אייל גולן מוביל, כרגיל, את טבלת האמנים המושמעים ביותר, ועם יותר מ-500 השמעות – רף שאפילו הוא לא עובד לעתים קרובות; במקום השני עדן בן זקן עם כ-120 השמעות פחות; במקום השלישי אריק איינשטיין ז"ל; ברביעי משה פרץ; ובחמישי שרית חדד.
סם סמית' וקים פטראס ממשיכים להוביל ללא עוררין על פני כל שיר לועזי אחר ברדיו הישראלי עם "Unholy"; במקום השני פינק עם "Never Gonna Not Dance Again"; הארי סטיילס נמצא במקום השלישי, אך לא עם "As It Was", אלא עם "Music for a Sushi Restaurant"; טיילור סוויפט דורכת במקום הרביעי עם "Anti-Hero"; והקאבר של דייויד גטה וביבי רקסה ל"Blue" של אייפל 65, "I'm Good", במקום החמישי.
האמן הלועזי המושמע ביותר היה, ונשאר, להקת הביטלס; אלטון ג'ון חוזר למקום השני; דייויד גטה דורך במקום השלישי; סם סמית' קופץ מהמקום התשיעי לרביעי; וניקי מינאז' מתברגת לראשונה אי פעם בחמישייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה