מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: עדן בן זקן כובשת את הצמרת

השיר "כינורות" הושמע בתחנות הרדיו יותר מכל שיר אחר בשבוע שעבר, ועקף את בר צברי; בגזרת חו"ל, "Unholy" מצטייר כגביע הלא-קדוש שקשה יהיה להדיח מהפסגה

יאיר מור | 
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)
"כינורות" של עדן בן זקן הוא השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בשבוע שעבר, כך לפי הנתונים שאספה חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם. זהו הדירוג הגבוה ביותר אליו הגיע ארגוב בשנים בהן פועלת מדיה-פורסט.
מי שירד למקום השני הוא "בפרק הבא" של בר צברי; במקום השלישי יובל דיין עם "יהיה מי שיאהב אותך"; "עלא באלי" של ואלרי חמאתי במקום הרביעי; ואת החמישייה סוגרים שלומי שבן, שולי רנד ורביד פלוטניק עם "כנען 12 מרגלים".
ברשימת האמנים המושמעים במדינה כמעט אין שינוי: במקומות הראשון עד הרביעי נותרו, גם השבוע, אייל גולן, עדן בן זקן, שרית חדד ועומר אדם; רק במקום החמישי מחליף שלומי שבת את זוהר ארגוב, שהתברג שם בשבוע שעבר לרגל יום השנה למותו והשבוע ירד למקום ה-14.
השיר "Unholy" של סם סמית' וקים פטראס ממשיך להוביל את טבלת השירים הלועזיים המושמעים ביותר; למקום השני מזנקת פינק עם "Never Gonna Not Dance Again"; למקום השלישי חוזר הארי סטיילס עם "As It Was"; טיילור סוויפט עם "Anti-Hero" במקום הרביעי; ובמקום החמישי ריהאנה עם "Lift Me Up".
הביטלס הם האמן הלועזי המושמע ביותר; הארי סטיילס חוזר למקום השני; דייויד גטה יורד למקום השלישי; דואה ליפה דורכת במקום הרביעי; וסיר אלטון גו'ן סוגר את החמישייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה