מדדים ומחקרים

מניית טוויטר בוערת: כמה הרוויח מי שהאמין באילון מאסק?

וול סטריט עוצרת את נשימתה: מחר תתבצע אחת העסקאות הגדולות בהיסטוריה של ההייטק, כאשר אילון מאסק ירכוש את השליטה בטוויטר. המניה זינקה בחמש השנים האחרונות ב-148.62%, וכמה הרוויח מי שהשקיע במניה מאז שמאסק נכנס לעניינים? 
מערכת ice | 
מאסק מציל את טוויטר (צילום pixabay, freepik, יוטיוב/ TED)
האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, בדרך לטלטל את עולם הטכנולוגיה והרשתות החברתיות, לאחר שככל הנראה יסגור סופית מחר (שישי) את עסקת טוויטר וירכוש את השליטה בה, וזאת גם לאחר שהרגיע את העובדים כי אינו מתכנן קיצוצים מאסיביים.
מאסק כבר שינה את הביוגרפיה שלו בטוויטר ל-"Chief Twit", במחווה לרכישה הממשמשת ובאה שלו.


מאסק שינה בטוויטר שלו ל-Chief Twit

שני הצדדים בעסקה מחדדים את התנאים הסופיים של העסקה בימים אלו. אם העסקה תיסגר, היא תסיים סאגה בת חודשים, שבה מאסק הסכים לרכוש את טוויטר ולאחר מכן התחרט, עד שתביעה משפטית של טוויטר גרמה לו לחזור להסכם המקורי שלו.

רכישת טוויטר תעלה למייסד טסלה סכום עתק של 44 מיליארד דולר והוא יעשה זאת כפי שהתחייב כבר בחודש אפריל השנה במחיר של 54.20 למניה. מניית טוויטר נסחרת בשעות אלו סביב ה-53.90 דולר, ולמרות הירידות במהלך השנים האחרונות, החברה מזנקת ומציגה נתונים מרשימים.
 
מאסק נכנס למטה הראשי של טוויטר עם כיור. צילום מסך
מאז הנפקתה בוול סטריט, אי שם בנובמבר 2013, עלתה המניה ב-29.41%, וזאת למרות כמה שנים של ירידה סביב 2015-2020. בחמש השנים האחרונות, מי שהשקיע בטוויטר, קיבל זינוק של המניה בלא פחות מ-148.62%. גם מי שהצטרף לחגיגה בתחילת השנה כבר ראה תשואה יפה של 26.35%. 
הפלרטוט בין מאסק לטוויטר הגיע לשיאו בתחילת אפריל, אז המניה נסחרה בשער של 49.97%. מי שהאמין באלון מאסק בתחילת אפריל, קיבל תשואה של 7.86%. 

הזינוק של מניית טוויטר בחמש השנים האחרונות. צילום מסך גוגל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה