מדדים ומחקרים

שוברים שיאים: מעל לחצי מיליון איש ענו למפקד האוכלוסין

מודיעין-מכבים-רעות ומועצת אזורית עמק יזרעאל עומדות בראש המשיבות למפקד האוכלוסין. עד כה ענו מעל לחצי מיליון איש, ונותרו חודשיים עד להשלמת הפרויקט הענק
מערכת ice | 
ניצן כהן (צילום מירי שמעונוביץ')
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת כי כ-75% מתושבי מדינת ישראל המחויבים להשיב למפקד האוכלוסין של ישראל לשנת 2022 השיבו עד כה. מדובר על מעל ל-500 אלף איש. מודיעין-מכבים-רעות שומרת על מקומה כעיר המצטיינת באחוז המשיבים עם 87%. המפקד ייערך עד סוף דצמבר 2022.
ברשימת הערים המשיבות, אחרי המובילה מודיעין-מכבים-רעות נמצאות ראש העין (86%), הוד השרון (83%), כפר סבא (80%), ראשון לציון ופתח תקווה (79%), רעננה (78%). לעומת זאת בקרב המועצות האזוריות בארץ אחוז ההשבה גבוה- 82%, כאשר המועצה המובילה בראש היא עמק יזרעאל עם 90% השבה, אחריה נמצאו מועצה אזורית בנימין (88%), מועצה אזורית מטה יהודה (86%) ומועצה אזורית שומרון (84%).
ניצן כהן, מנהל מפקד האוכלוסין: "אני שמח לראות כי תושבי מדינת ישראל נענים לקריאתנו ומשיבים למפקד האוכלוסין 2022. אני קורא למי שקיבל את שאלון המפקד להשיב בהקדם באמצעות אתר האינטרנט של המפקד וכך גם ליהנות משובר מתנה בסך 75 שקל. נותרו כחודשיים לסיום המפקד. חשוב להסביר לכלל תושבי המדינה שכל מערך החיים, איכות החיים, קווי התחבורה, העסקים ועד לרמת מיקומי גנים ובתי ספר, יקבע לפי נתוני ההשבה של הנאספים במפקד והם אלה שיסייעו בתכנון ושיפור איכות החיים של התושבים בשכונות השונות של העיר בה הם חיים בעשור הקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה