מדדים ומחקרים

טיקטוק מפרסמת תוצאות סקר בינלאומי להבנת תפיסות על רווחה נפשית

על פי הסקר, שנערך לכבוד יום בריאות הנפש הבינלאומי, 48% מהמשיבים חוששים כי פתיחות לגבי רווחתם הנפשית עשויה להשפיע לרעה על סיכוייהם העתידיים בעבודה
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay)
לרגל יום בריאות הנפש הבינלאומי, טיקטוק פרסמה תוצאות סקר שערכה לטובת הבנת תפיסות על רווחה נפשית בעולם, עמדות בין-דוריות והשפעת הנושא על הפרט. הממצאים מתפרסמים מתוך שאיפה להניע להבנה עמוקה יותר ולמודעות לחשיבות הנושא באמצעות נתונים, והם ילוו בקמפיין עולמי – "רווחה נפשית בעדיפות עליונה".
על פי הסקר שערכה חברת מחקרי השוק YouGov: כ-75% מכלל האוכלוסייה מעידים שהם מרגישים בנוח לדבר על רווחתם הנפשית. משיבים מדרום אפריקה (90%), ברזיל (85%) ואיחוד האמירויות הערביות (83%) מרגישים הכי בנוח לדון בנושא. בחתך דורי, אנשים מרגישים יותר בנוח לדבר על הרווחה הנפשית שלהם ככל שהם מתבגרים, כאשר לבני 18-24 מרגישים פחות בנוח לדבר על הרווחה הנפשית שלהם. 42% ממשתתפי הסקר העולמי חוששים שחבריהם ובני משפחתם ישפטו אותם אם ידברו איתם על רווחה נפשית.
48% חוששים כי פתיחות לגבי רווחתם הנפשית עשויה להשפיע לרעה על סיכוייהם העתידיים בעבודה. כמעט מחצית (47%) ממשתתפי הסקר אמרו שהם ירגישו יותר בנוח לדבר על רווחתם הנפשית אם בני משפחתם הקרובים יהיו פתוחים לגבי רווחתם הנפשית.  כמעט שליש (31%) מהנשאלים ירגישו יותר בנוח להיפתח אם היו מעודדים אותם מגיל צעיר לדבר על נושאים אלה. המשיבים מכל המדינות בחרו ברופאים או באנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש כאופציה הראשונה שלהם לקבלת עזרה וייעוץ לרווחה נפשית, למעט אינדונזיה ומצרים, שהמשיבים בהן נוטים יותר לפנות לבני משפחה או לחברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה