דיגיטל וטק

טיקטוק מעתיקה מאינסטגרם? זה הפיצ'ר ה'חדש' שהשיקה

האפליקציה האהובה על הנוער הישראלי משיקה פיצ'רים חדשים ורעננים וביניהם גם פיצ'ר 'מצב תמונה' חדש שמזכיר מעט את פיצ'ר הסטורי של אינסטגרם ופייסבוק
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
למרות שלאחרונה אפליקציית הסרטונים 'טיקטוק', הפופולרית ביותר בקרב הנוער, נמצאת תחת אש בעקבות העובדה שהיא נמצאה כאוספת מידע על המשתמשים שלה, מתברר כי מחלקת התוכן שלה פועלת שעות נוספות. טיקטוק משיקה היום סט חדש של אפשרויות במסגרת האפליקציה במטרה להרחיב את אפשרויות הפקת התוכן על ידי המשתמשים.
הפיצ'רים החדשים כבר זמינים בעת זו בארץ וברחבי העולם וכוללים את האופציות הבאות: עריכה פשוטה של קליפים הכוללים חיתוך ופיצול, עריכה יעילה של סאונד הכוללת חיתוך והגדרת משך זמן הצלילים, עריכה ומיקום של הטקסט, כולל משך הופעתו. 
כמו כן, נוכל מעת זו לשלב תמונות על גבי תמונות בסרטון אחד והדבר נכון לגביי קטעי וידאו על גביי קטעי וידאו. כמו כן, נוכל להאיץ או להאט את הסרטון ואף נוכל לשנות את גודל התצוגה והמסגרת ולהוסיף אפקטים קוליים חדשים.
לבסוף, הפיצ'ר החדש של טיקטוק הוא תוספת של 'מצב תמונה' (Photo Mode) שהוא פורמט קרוסלה שיאפשר הצגת תמונות סטילס, אחת אחרי השנייה באופן אוטומטי. לרצף ניתן להוסיף סאונד והצופה יכול לעבור בין התמונות בקצב שלו. כמו כן, לרצף יהיה ניתן להוסיף עד כ-2,200 תווים לכל פוסט.
על פי תיאור זה נדמה כי מדובר במנגנון דומה במהותו לסטורי של 'מטא' וניתן רק להמתין ולראות אם הפיצ'ר יתפוס תאוצה ויצליח להשוות את עצמו לאלו של 'מטא'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה