מדדים ומחקרים

הייתם רוצים לדעת כמה הקולגות שלכם מרוויחים?

חיפוש עבודה חדש הוא אינו דבר קל, ויש דברים שמקשים אפילו יותר ממה שכנראה צריך להיות. בסקר חדש, מחפשי עבודה חושפים את הבעיות הגדולות ביותר שלהם כשהם מחפשים תפקיד חדש 

מערכת ice | 
ראיון עבודה (צילום freepik)
דחייה עקב "חוסר ניסיון", תהליך הריאיון ארוך מדי וחוסר מידע על המשכורות המוצעות: המחקר של 2,000 מבוגרים שחיפשו עבודה חדשה בחמש השנים האחרונות מצא שאנשים מבלים בדרך כלל ארבע שעות בהגשת מועמדות למשרה יחידה - כאשר רק 33 אחוז מהבקשות הובילו לראיון.
עם זאת, 75 אחוז מוצאים את התהליך כולו "מלחיץ" ו"גוזל זמן" - עם תסכולים נפוצים הכוללים תהליכי ראיון ארוכים שלא לצורך ופרסומי דרושים מטעים. חוסר הבהירות לגבי השכר השנתי - למשל, טווחי שכר גדולים - הוא נושא משמעותי, במיוחד עבור 54 אחוזים שסירבו להצעת עבודה לאחר שגילו מה הם באמת מרוויחים.
המחקר מצא כי 77% מאמינים שחברות צריכות להיות שקופות יותר בפרסומי הדרושים שלהן. זה יכול להדאיג עסקים מכיוון שזה עלול להזיק למוניטין שלהם - להשפיע על היכולת שלהם למצוא צוות מוכשר.
כשליש מהעובדים חושדים שהמעסיק מסתיר משהו אם הם לא כוללים פרטי שכר במודעות. באופן דומה, 28 אחוז חושבים ששיטות עבודה כאלה גורמות לעסק להיראות לא אמין ו-29 אחוז מאמינים שהם נראים לא מקצועיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה