מדדים ומחקרים

מחקר חדש מגלה שתזונה טובה יותר מורכבת ממה משנדמה לכם

חוקרים גילו כי לא מספיק לדעת שמוצרים שונים הם בריאים לנו בעת צריכתם, אלא שאנחנו צריכים לחשוב כיצד צריכתם במקביל תשפיע על הגוף שלנו ובעיקר כיצד היא תשפיע על הדרך בה אנחנו מזדקנים 
מערכת ice | 
קשישים
בעוד שרבים מאתנו מאמינים כי לכל פריט שאנחנו מכניסים לפה יש השפעה חיובית או שלילית על הגוף, מחקר חדש של מדענים מקנדה חושף כי גם אם תפוח או פרי כזה או אחר נחשבים כבריאים לגוף שלנו, חשוב לקבל תמונה הוליסטית ורחבה יותר על התזונה היומיומית שלנו.
המחשבה הזו של החוקרים הגיעה בעיקר מן הרצון לגלות כיצד השילוב בין המוצרים שאנחנו צורכים משפיעה על גופנו ובעיקר על הדרך והאופן שבו אנחנו מזדקנים. לשם כך, נבחנו מעל ל1,500 נבדקים מבוגרים, מעל גיל 67. 
הממצא העיקרי של הבדיקות שעשו החוקרים הוא כי היעילות של חומרים מזינים הנמצאים בתוך מאכלים שונים תלויה רבות על חומרים מזינים אחרים, שמקורם יכול להיות במזון אחר. למשל, ויטמין אי וויטמין סי מושפעים רבות אחד מן השני. כמו כן, נמצא כי בעת ההזדקנות אנו עדיין יכולים להתמודד היטב עם עיכול של סיבים תזונתיים ואוכל בריא יותר, לא בשונה מאד מגוף צעיר יותר. 
לדעת החוקרים, המחקר היה כה מוצלח שהם אפילו נמצאים בשלבי פיתוח אפליקציה שתסייע לנו לזהות אילו מאכלים טובים כדאי לשלב ביחד ואילו יפעלו בצורה פחות יעילה בעת צריכה במקביל. כל הממצאים הללו ונוספים עשויים לסייע לנו להבין מעט טוב יותר מהי הדרך הנכונה לתזונה בריאה ואיתנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה