מדדים ומחקרים

לא נרגע: הוריקן איאן בדרך לדרום קרוליינה

אזהרת הוריקן, כלומר צפי לתנאי הוריקן בתוך האזור בעתיד הקרוב, כעת בתוקף לכל קו החוף של דרום קרולייה
מערכת ice | 
הוריקן איאן (צילום טוויטר)
הוריקן איאן יוצא מפלורידה כסופה טרופית, אך ככל שהיא תחזור מעל המים, היא ככל הנראה תחזור למעמד של הוריקן ותשאב כוח מהאוקיינוס ​​האטלנטי. החזאים מזהירים מפני גל סערה מסוכן והשפעות אחרות, מפלורידה ועד צפון קרוליינה. "איאן צפוי להפוך שוב להוריקן הערב ולעלות ליבשה כהוריקן ביום שישי", נמסר מהמרכז הלאומי האמריקאי להוריקנים.
אזהרת הוריקן, כלומר צפי לתנאי הוריקן בתוך האזור בעתיד הקרוב, כעת בתוקף לכל קו החוף של דרום קרוליינה. סבב האזהרות החדש לחוף האטלנטי מגיע, כאשר תושבים וצוותי חירום בצד המערבי של חצי האי פלורידה עושים הערכה לנזק העצום שנגרם על ידי גל הסערה האדיר והרוחות העזות של איאן. "הבזק קטסטרופלי נפוץ ומסכן חיים והצפות עירוניות, עם שיטפונות גדולים עד שיא לאורך נהרות, יימשכו ברחבי מרכז פלורידה", נמסר ממרכז ההוריקנים.
איאן מקרין כעת רוחות בכוח סערה טרופית במרחק של עד 415 מיילים ממרכזו. התחזיות הנוכחיות צופים שהיא תפגע בדרום קרוליינה כסערה בקטגוריה 1, אבל כמו במערב פלורידה, המים מהווים את האיום העיקרי: איאן יביא גל סערה והוא פונה לכיוון צפון-מזרח במהירות של 13.5 קמ"ש בלבד, קצב איטי שמגביר את הסיכון לגשמים גורמי שיטפונות.
הסופה גדולה מאוד ומעמידה אזור רחב בסיכון. קטע ארוך של החוף נמצא תחת אזהרה מפני גל סערה מסכן חיים, מפאלם קוסט, פלורידה, דרך כל קווי החוף של ג'ורג'יה ודרום קרולינה. מסלול התחזית הנוכחי רואה את איאן יוצא לצפון-מזרח מעל האוקיינוס ​​כשהוא חולף על פני ג'קסונוויל, לפני שהוא פונה יותר לצפון-מערב ועושה נחיתה בין סוואנה, ג'ורג'יה וצ'רלסטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה