מדדים ומחקרים

שדה התעופה הגרוע בעולם? הזוכה בתואר המפוקפק נחשף

שדה התעופה ניוארק נמצא בראש הרשימה של 'מגה שדות תעופה' הגרועים ביותר בצפון אמריקה. אלו הסיבות מדוע זכה לתואר המפוקפק
מערכת ice | 
נמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי (צילום shutterstock)
ניוארק ליברטי אינטרנשיונל זכה בתואר המפוקפק של דירוג "מגה-שדות תעופה", כגרוע ביותר בצפון אמריקה, על פי סקר שנערך בקרב נוסעים באוויר. השדה במרכז ניו ג'רזי זכה לציונים הנמוכים ביותר מיותר מ-26,500 אנשים שדירגו את שדות התעופה הטובים והגרועים ביותר עבור סקר שנערך על ידי חברת הנתונים והניתוח J.D. Power, אשר ביקשה מנוסעים אמריקאים וקנדים לדרג את המוקדים על סמך גורמים כמו מתקני טרמינלים, תביעות מזוודות, ניסיון קמעונאי ואיכות מזון ומשקאות.
מטייל אחד שצוטט במחקר שביעות רצון משדה התעופה של J.D. Power בצפון אמריקה, דפק בניוארק על כך שיש לו "פינות ישיבה מטונפות", לפי Skytrax, אתר שמפרסם ביקורות של לקוחות על שדות תעופה. אחרים שטסו דרך ניוארק אומרים שאין מספיק שילוט כדי להדריך את הנוסעים. תלונה נפוצה נוספת היא שניוארק לא מציעה מספיק אפשרויות מזון, משקאות וקמעונאות, לפי Insider.

נמל התעופה או'הייר של שיקגו, שדה התעופה הרביעי בעמוס בעולם, דורג כשדה התעופה הגדול השני הגרוע בצפון אמריקה. ביקורות נוסעים ב-Skytrax ציינו קווי אבטחה ארוכים ועיכובים במעבר המכס. נמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס, או LAX, שהוא שדה התעופה השני העמוס ביותר בארה"ב מאחורי נמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון באטלנטה, הגיע למקום השלישי ברשימת שדות התעופה הגדולים הגרועים ביותר.
נוסעים תיארו את LAX כ"קלסטרופובי" וצפוף. הם גם התלוננו על מדרגות נעות ושבילים ממונעים שלא היו תקינים בתדירות גבוהה מדי. נמל התעופה לוגן של בוסטון; טורונטו פירסון; ג'ורג' בוש אינטרקונטיננטל ביוסטון; דנבר אינטרנשיונל; סיאטל-טקומה; פורט לודרדייל-הוליווד אינטרנשיונל ופיניקס סקיי הארבור חותמים את 10 המוקדים הגרועים ביותר.
שדה התעופה הטוב ביותר ברשימת 20 שדות התעופה "מגה" - המוגדר כנמל תעופה המשרת לפחות 33 מיליון נוסעים בכל שנה - היה מיניאפוליס-סט. נמל התעופה הבינלאומי פול. נמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו היה השני, ואחריו שוויון שלישי בין ג'ון פ. קנדי ​​הבינלאומי בניו יורק לנמל התעופה מטרופוליטן וויין קאונטי בדטרויט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה