מדדים ומחקרים

גאווה ישראלית: שיבא בין בתי החולים החכמים בעולם

בשנה השנייה ברציפות: המרכז הרפואי שיבא נמצא בצמרת בתי החולים החכמים בעולם לפי דירוג המגזין האמריקני היוקרתי Newswwek
מערכת ice | 
המרכז הרפואי שיבא (צילום נעמה עזריאל פרנק)
המרכז הרפואי שיבא מככב ברשימת בתי החולים החכמים בעולם של מגזין ניוזוויק בפעם השנייה ברציפות. שיבא ממוקם במקום ה-13 ברשימה לצד בתי החולים הטובים בעולם כמו מאיו קליניק, קליבלנד קליניק, מסצ'וסטס והר סיני. התואר הנחשק הוענק לבית החולים לאחר שכיכב ברשימת עשרת בתי החולים הטובים בעולם של המגזין במשך ארבע שנים. . 
התואר היוקרתי ניתן לבית החולים על סמך יישומים אלקטרוניים חדשניים, טלה רפואה, הדמיות דיגיטליות, רוביטיקה, יישומי בינה מלאכותית ועוד. תהליך ההערכה וקביעת הדירוג נעשה על ידי מגזין Newsweek בשיתוף חברת הנתונים הבינלאומית Statista ובין היתר הוא מבוסס על סקר עמיתים של מנהלי בתי חולים ומומחים בעולמות התוכן של בתי חולים חכמים כמו גם הליך הערכה ואשרור של בכירים בתחום הדיגיטל ומידע שסקר באופן פרטני את ההתקדמות הטכנולוגית של המועמדים.
את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של בית החולים שיבא מובילה זרוע החדשנות ARC, (Accelerate, Redesign, Collaborate) ואגף מערכות מידע ודיגיטל שמציבים את המרכז הרפואי בחזית הארגונים המובילים בהטמעת טכנולוגיות חדשניות ומכשור מתקדם.
ARC יצרה ומרחיבה כל העת אקוסיסטם חובק עולם, אשר יוזם ומוביל שיתופי פעולה הכוללים את בתי החולים הטובים בעולם כמו הסכם שיתוף הפעולה שנחתם לפני שלושה חודשים עם מאיו קליניק להאצת טכנולוגיות רפואיות, סטארט-אפים, חברות פארמה, קרנות הון-סיכון, גופים אקדמיים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה