מדדים ומחקרים

טיילור סוויפט כובשת פסגה נוספת: זה השיא החדש ששברה

השבוע הזמרת המצליחה טיילור סוויפט מקבלת תואר חדש, המצטרף לפרסי הגראמי שלה, בתור האישה המושמעת ביותר בפלטפורמות המוזיקה המוכרות
מערכת ice | 
טיילור סוויפט. Apple music (צילום יח"צ/ יוטיוב)
טיילור סוויפט היא בין הזמרות המצליחות ביותר בארה"ב ובעולם כולו וכעת היא מקבלת תואר חדש שמשקף זאת. למרות שסוויפט ידועה בכך שהיא אוהבת במיוחד לקבל פרסי גראמי וכי היא מאמינה שהם חשובים ביותר לקריירה שלה, אולי היא תשמח גם לדעת שהיא גם האישה הראשונה שזוכה בתואר החדש שלה.
כולנו צרכנים של מוזיקה בדרך כזו או אחרת ולנו פלטפורמות רבות לבחור מתוכן, החל מאפל מיוזיק, יוטיוב, ספוטיפיי ואמזון. השבוע סוויפט הוכתרה בתור האישה הראשונה והמושמעת ביותר על פני כל הפלטפורמות הללו - בו זמנית. 
לצד ההודעה המשמחת הזו עבור סוויפט, ישנן ידיעות אחרות שכנראה היא מתלהבת מהן קצת פחות. לאחרונה דווח כי היא בין הכוכבות המזהמות ביותר, היות והיא עושה שימוש רב במטוס הפרטי והמזהם שלה. כמו כן, שמועותבלתי פוסקות מגיעות על כך שהיא ובן זוגה בשנים האחרונות מאורסים. 
 
כמו כן, נתבעה בשנה שעברה על כך שכביכול גנבה את אחד מהשירים שלה וחטפה ביקורת משולבת על הסרט הדוקומנטרי שצילמה בשיתוף נטפליקס, בו היא דיברה על האכזבה הרבה שלה כשהיא לא זוכה בפרסים יוקרתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה