מדדים ומחקרים

משרד האוצר קבע: חברת הביטוח שמשלמת תביעות הכי מהר

מדד השירות של משרד האוצר קבע בפעם התשיעית ברציפות – חברת הביטוח AIG משלמת תביעות הכי מהר בישראל, זאת על פי בדיקה של  תשלום תביעות (מהירות ושיעור תשלום), שביעות רצון לקוחות, תלונות, מענה טלפוני ושירותים דיגיטליים
מערכת ice |  1
יפעת רייטר AIG (צילום אוהד רומנו)
מדד השירות של משרד האוצר קבע בפעם התשיעית ברציפות – חברת הביטוח AIG משלמת תביעות הכי מהר בישראל. כמדי שנה, בוחן משרד האוצר את חברות הביטוח במגוון ממדי שירות – תשלום תביעות (מהירות ושיעור תשלום), שביעות רצון לקוחות, תלונות, מענה טלפוני ושירותים דיגיטליים. 
בשמונה השנים האחרונות דורגה AIG כחברת הביטוח שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל, ברוב המוצרים. גם השנה, ובפעם התשיעית ברציפות, AIG היא חברת הביטוח שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל בביטוחי רכב, דירה, בריאות, תאונות אישיות ונסיעות לחו"ל, בסה"כ 5 מתוך 7 הקטגוריות שנבדקו. 
יפעת רייטר מנכ"לית חברת הביטוח AIG: AIG "עושה את זה טוב יותר וגם השנה, בפעם התשיעית ברציפות, אנחנו חברת הביטוח שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל. לחברת ביטוח יש תפקיד מרכזי אחד – להיות שם עבור לקוחותיה ברגע האמת ולשלם תביעות הכי מהר. אני גאה להוביל חברה שזו המחויבות שלה כלפי לקוחותיה. כפי שהובלנו את מדד השירות בתשע השנים האחרונות, אני מתחייבת שנמשיך להוביל גם בשנים הבאות". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברת ביטוח מגדל 30 קומות.אחד לקחת כסף.29 לדחות תביעות.
    ארי 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי להוציא זכויות מחברת ביטוח בסך 100.000 צריך לשלם לרופאים ועו"ד 80.000 שח. בדוק.
    סגור