מדדים ומחקרים
זהירות! מתברר שהשליחים טועמים מהאוכל שהזמנתם
עם כניסתם של חברות חדשות לשוק, לצד הקורונה שמנעה מאיתנו לצאת לאכול בחוץ במשך זמן רב, שוק השליחויות הפך יותר ויותר נפוץ בארץ ובעולם. בעוד, שבאחרונה עלה לסדר יום הציבורי נושא תנאי העסקתם של נהגי האוטובוס, ודרישותיהם לתחנת התרעננות ושירותים במסופים, סקר חדש שהוזמן ע"י אפליקציית הניווט לשליחים "Circuit Route Planner", ופורסם באתר Study Findes, מציף בדיוק את הסוגיה הזו, וגם עוד כמה דברים מעניינים על האנשים שמספקים את הארוחה שלנו.
עוד עולה כי יותר מרבע (27%) מוסיפים שהם ניהלו כמה שיחות "פחות ממקצועיות" עם האנשים שהם מספקים להם סחורה. פעולות אחרות נוספות שחלק מהנהגים מודים בהן ודאי יעוררו את זעמם של צרכנים כוללות פגיעה מכוונת בחבילות (23%), גניבת חבילות (17%) ופתיחה ולאחר מכן סגירה חוזרת של חבילות (17%).
למעשה, כמעט שלושה מכל ארבעה נהגי משלוחים (73%) אומרים שהסיבה הגדולה ביותר שהם לא אוהבים את הלקוחות שלהם היא שהם נותנים טיפים גרועים. יתרה מכך, שלושה מתוך 10 מאשימים לקוחות ב"פיתיון טיפים" – כינוי לסיטואציה שבה לקוחות מבצעים הזמנה באינטרנט, מקלידים כמה הם מתכוונים לתת טיפ - בדרך כלל סכום נדיב - ואז מאפסים את הטיפ לאחר המשלוח.
יותר ממחצית מהנשאלים (57%) אומרים שהם לא יכולים לסבול כשלקוחות נותנים לכלבים שלהם לנבוח ולהציק להם במהלך המסירה. שלושה מתוך 10 אומרים שהלקוחות "לא ידידותיים" כשהם מקבלים את הסחורה שלהם.
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה