מדדים ומחקרים

פאניקה: נפילות בוול סטריט, אמזון וטסלה צונחות

המדדים המרכזיים בבורסות ניו יורק רושמים הערב ירידות דרמטיות, לאור ההבנה המחלחלת כי האינפלציה לא עומדת להשתחרר בקרוב והשוק עלול להיכנס למיתון של ממש
מערכת ice |  2
וול סטריט (צילום unsplash pexels)
המשבר הכלכלי המתהווה ממשיך לתת את אותותיו, כאשר הערב (רביעי) נרשמו נפילות משמעותיות בבורסות ניו-יורק לאחר סדרה של דו"חות שהצביעו על עליות מחירים ההולכות ומכבידות על השוק.
נכון לרבע לתשע בערב לפי שעון ישראל רשם מדד S&P 500 ירידה בשיעור של 5.6%; הדאו 30 ירד בשיעור של 3.16%; נאסד"ק איבד 4.27%; החוזים על הנפט הגולמי רשמו ירידה של 2.44%; והאג"ח הממשלתי של ארה"ב ל-10 שנים ירד ב-2.22%.
הירידות השפיעו באופן הרב ביותר על החברות הגדולות ביותר הנסחרות בבורסות ניו-יורק, שרובן כידוע שייכות לתחום הטכנולוגיה: מניית אפל איבדה כ-5%; מיקרוסופט ירדה בקרוב ל-4%; אמזון צנחה ב-6.5%; גוגל רשמה יחרידה של מעל 3%; מטא (לשעבר פייסבוק) ירדה בשיעור של כ-4.5%; וענקית הרכב החשמלי טסלה צללה ב-7.5%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זמן מעולה מעולה ךקנות בשיטת הנקניק !
    PRT 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בוחר את סכום ההשקעה מחלק אותו ל 3 - 5 חלקים שווים וכל שבוע קונה בחלק 1 לא משנה אם הגענו לתחתית או עוד לא ... זו השיטה הכי נכונה ופחות פגיעה בנו בשלב הזה להשקיע חזק בבורסה לטווח הבינוני וכמובן גם לטווח הארוך. אנו בדיוק בזמן האידאלי להתחיל השקעות ! הפריירים ישארו כרגיל בחוץ ויבכו עוד שנה .
    סגור
  • 1.
    כנסו בנות
    שרון 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את קבלת הפנים לאורחים את חייבת לעשות עם בגדי נשים מכבדים! חפשי בגוגל: HTOFASHION - בגדי נשים
    סגור