מדדים ומחקרים

איך נטפליקס גרמו לנו להשקיע בקריפטו? | דירוג נטפליקס

ענקית הזרמת הווידאו הצליחה לגרום לכל העולם להתעסק בבורסת קריפטו מפוקפקת ותיאוריות קונספירציה מטורפות על שוד קריפטו מתוחכם
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
נתחיל בתשובה לשאלה שבכותרת: כמובן שנטפליקס גרמה לנו, ולכל יתר העולם, להשקיע את מיטב שעות הצפייה שלהם בימים האחרונים בסרט על קריפטו. "לא להאמין לאף אחד: החיפוש אחר מלך הקריפטו", הסרט התיעודי על ג'רי קוטן, שהקים וניהל את אחת מבורסות הקריפטו הראשונות והגדולות בעולם ומותו עורר שלל תיאוריות קונספירציה פרועות יותר או עוד יותר, הגיע בסוף השבוע הראשון שלו בשירות הסטרימינג הגדול בעולם למקום הרביעי בעולם והשלישי בישראל.
במקום הראשון בעולם נמצאת הדרמה הארגנטינאית "ברד", שבישראל מסתפקת במקום החמישי; זאת בעוד המקום הראשון בישראל הוא "קונג: אי הגולגולת", שכלל לא נמצא ברשימה העולמית; במקום השני בעולם, והרביעי בישראל, נמצא "פרויקט אדם", להיט המד"ב של החודש האחרון בכיכובו של ראיין ריינולדס; "הקפסולה", קומדיית הפנטזיה החדשה עם קרן גילן ("דוקטור הו") ודייויד דוכובני ("משמר המפרץ"), נמצאת במקום השלישי בעולם והשביעי בישראל; "מבצע סרטן שחור" השוודי יורד למקום החמישי בעולם והעשירי בישראל.
במקומות 6 ו-8, גם בעולם וגם בישראל, נמצאים "חוף מבטחים" ו"מחתרת השישה"; במקום השביעי בעולם "הזדמנות שנייה"; במקום התשיעי נמצאים "בלייד ראנר 2049" בעולם ו"עד שניפגש" בארץ; ואת העשירייה העולמית סוגר "שרק לנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה