מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: האם השיא של "משחק הדיונון" נשבר?

הסדרה "ברידג'רטון", שאיבדה את תואר הסדרה הנצפית ביותר של נטפליקס לשתי סדרות זרות, חוזרת לשבור שיאים, וככל הנראה עוד לא הגיעה לשיא האחרון שלה
יאיר מור | 
משחק הדיונון (צילום יוטיוב/ נטפליקס)
"ברידג'רטון", הסדרה הכי נצפית בהיסטוריה של נטפליקס נכון לקיץ שעבר, שאיבדה את התואר פעמיים – פעם אחת לטובת "משחק הדיונון" הקוריאנית ופעם שנייה לעונה האחרונה של "בית הנייר" הספרדית, עומדת ככל הנראה להציל את כבודה האבוד: לאחר שלפני שבוע וחצי עלה לנטפליקס העונה השנייה של הפקת הענק, ורשמה את שיא הצפיות לסדרה דוברת אנגלית בסוף השבוע הראשון שלה, השבוע היא הפתיעה ושברה אותו פעם נוספת, עם נתון מדהים של כמעט 252 מיליון שעות צפייה. מדובר בנתון החמישי בגובהו בהיסטוריה של נטפליקס, כאשר כל ארבעת הראשונים שייכים ל"משחק הדיונון". בכך עקפה "ברידג'טון" את "בית הנייר", שמסתפקת כעת במקום השביעי עם 202 מיליון שעות צפייה, ואת "כולנו מתים" הקוריאנית, שבשבוע השני שלה רשמה מספר נמוך רק במעט – 236 מיליון שעות צפייה, והפכה לסדרה השנייה בדירוג הסדרות שניתן להגדיר כנצפות ביותר בשירות הסטרימינג הגדול בעולם לפי שיאי שעות צפייה.
באופן לא מפתיע, הסדרה גם נמצאת במקום הראשון בכל הטבלאות שניתן להעלות על הדעת – העולמית, הישראלית וזו של כל 92 מדינות אחרות שבהן נטפליקס פועלת, החל מניו-זילנד במזרח ועד ארה"ב במערב. ולא רק העונה החדשה שלה מובילה את הטבלה – במקום השני, גם בעולם וגם בישראל, נמצאת העונה הקודמת, שבשבוע הקודם היתה מדורגת נמוך יותר, מה שמעיד ככל הנראה על מיליוני צופים חדשים שמצטרפים לקהל האדוק של הסדרה, ורומז על כך שהעונה השנייה צפויה לשבור שיאים נוספים.
במקום השלישי בעולם נמצאת "הצעה עסקית" הקוריאנית, שבישראל הצליחה הרבה פחות ולא הופיעה בטבלה אפילו פעם אחת מאז יציאתה בחודש שעבר. בישראל נמצאת במקום הזה העונה החמישית של "הממלכה האחרונה", שבעולם מסתפקת במקום השביעי.
"עוגה או לא עוגה?", השעשועון הטפשי החדש של נטפליקס, מדורג במקום הרביעי בשתי הטבלאות.
במקום החמישי העולמי סדרה קוריאנית נוספת שלא התברגה לעשירייה הישראלית – "עשרים וחמש עשרים ואחת". בישראל נמצאת במקום הזה המיני-סדרה "להמציא את אנה", על הצעירה שהצליחה להפיל ברשתה את כל צמרת ההון של ניו-יורק. בעולם היא נמצאת במקום השישי.
"טופ בוי" ממשיכה לרשום בישראל הצלחה גדולה יותר מאשר בעולם – אם כי העונה הראשונה שלה משתבצת במקום השישי ועוקפת את  השנייה, שיצאה בחודש שעבר ומסתפקת במקום השביעי, מה שעשוי להעיד על כך שיותר אנשים מתחילים את הסדרה מאשר כאלה שממשיכים לעונה החדשה. בעולם, לעומת זאת, נמצאת העונה השנייה במקום השמיני, והראשונה כלל לא נכנסת לעשירייה.
"אני אף אחת", דרמת המתח בכיכובה של טוני קולט, ממשיכה לרדת ומגיעה למקום השמיני בישראל והתשיעי בעולם. ואת הטבלה סוגרות "קפה בניחוח אישה" שאינה זמינה לצפייה בישראל, בעוד בארץ מקומות 9 ו-10 הולכות השבוע לעונות 6 ו-5 של "חברים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה