מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: זו הסדרה ששברה שיא

העונה השנייה של הסדרה שתואר "הנצפית ביותר בהיסטוריה של נטפליקס" נגזל ממנה על ידי "בית הנייר" מחזירה לעצמה את הכבוד האבוד עם שיא חדש
יאיר מור |  6
נטפליקס (צילום vecteezy)
היא הגיעה: העונה השנייה של הדרמה התקופתית עתירת התקציב "ברידג'רטון", שהיתה נכון לקיץ שעבר הסדרה הנצפית ביותר בהיסטוריה של נטפליקס, עד ש"משחק הדיונון" עקפה אותה (ואחר כך כנראה גם סדרות אחרות, אלא ששיטת המדידה של נטפליקס השתנתה מאז, כך שקשה מאוד להשוות), עלתה לשירות הסטרימינג הגדול בעולם בסוף השבוע האחרון ורשמה שיא חדש – בערך: היא התמקמה במקום הראשון גם בעולם וגם בישראל, עם נתון של 193 מיליון שעות צפייה – מצד אחד, הנתון השני בלבד בגובהו בהיסטוריה של נטפליקס, אך מצד שני, הנתון הגבוה ביותר לסדרה דוברת אנגלית אי פעם (במקום הראשון נמצאת העונה האחרונה של "בית הנייר" עם 202 מיליון שעות בסוף השבוע הראשון שלה), בהפרש עצום לפני "המכשף" (עונה 2) עם 142 מיליון שעות בלבד. משחקי הדיונון, למי שתוהה, נמצאת הרחק מאחור עם 63 מיליון שעות בסוף השבוע הראשון – ה'פיצוץ' שלה אירע בשבוע השני שלה בשירות.
כמו תמיד, עונה חדשה לסדרה פופולארית במיוחד מביאה איתה את "אפקט הקצ'-אפ" – כלומר אנשים שצופים בעונות הקודמות כדי להיזכר או שהם מצטרפים לראשונה ומתחילים מהתחלה במקום מהאמצע. כתוצאה מכך, עונתה הראשונה של "ברידג'רטון" הגיעה למקום השלישי בעולם והשמיני בישראל.
במקום השני – גם בעולם וגם בישראל – התברג בשבוע השני שלו בשירות השעשועון "עוגה או לא עוגה?", בו קונדיטורים בעלי כישרון מיוחד לעיצוב יוצרים עוגות שנראות כמו דברים אחרים, ומתמודדים צריכים לנחש מה העוגה ומה הפריט האמתי לפני שהם מקבלים 'טעימות' מהגרסה המתוקה.
המיני-סדרה "להמציא את אנה" דועכת לאיטה, ונמצאת השבוע במקום השלישי בישראל והשישי בעולם.
שתי סדרות קוריאניות שעלו לשירות בשבוע שעבר מחזיקות בקושי בעשירייה הראשונה, בעיקר בגלל שהממוצע השבועי של שעות הצפייה בכל הסדרות (מלבד "ברידג'טון" כמובן) היה נמוך במיוחד: "הצעה עסקית" במקום הרביעי ו"25, 21" במקום השמיני – שתיהן נכנסות לרשימה הבינלאומית אך כלל לא נמצאות ברשימה הישראלית.
"טופ בוי" היא סדרה נוספת שזוכה לפופולאריות מיוחדת, כאשר העונה השנייה החדשה שלה, שיצאה בשבוע שעבר, מדורגת רביעית בישראל וחמישית בעולם, ו"אפקט הקצ'-אפ" שלה מביא את העונה הראשונה למקומות 5 בישראל ו-10 בעולם.
עונה 5 של "הממלכה האחרונה" עדיין מחזיקה במקומות גבוהים – 6 בישראל ו-7 בעולם; "אני אף אחת" בכיכובה של טוני קולט צונחת למקומות 7 בישראל ו-9 בעולם; ואת העשירייה הראשונה בישראל סוגרות "ויקינגים: ולהאלה" ו"משאבי אנוש".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נמאס מהאובר גיוון אתני נעלמו השחקנים הלבנים החציכים
    אוף זה טרחני כבר הטי 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטירלול הפרוגרסיבי הזה כבר נאסס
    סגור
  • 3.
    הוט ש.ח
    אילנא 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוט הסירה את הסדרות הקוריאניות ואלה המשודרות הן בשידור חוזר מספר פעמים.
    סגור
  • 2.
    מלכת אנגליה כהת עור
    ניר 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחייאת . יש מטופש מכך ??? דרמה תקופתית? הנדסת תודעה !!!
    סגור
  • נכון.זוועה. זה בכלל הטירלול הפרוגרסיבי שלאובר גיוון אתנ
    רוצים לצפות גם בשחקן 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר הגזי ו חגמרי, רוזנים ואצילים, בחיאת. רוצים לצפות גם בשחקן לבן חציך מה קרה
    סגור
  • 1.
    מעניין על מה זה מעיד
    התוהה 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכל כך הרבה אנשים בכל העולם צופים בה. בריחה מהמציאות? געגועים לרומנטיקה שנעלמה? לשטוף את העיניים בשחקנים חתיכים ושחקניות יפות? להתענג על האופנה והבדים המהממים?
    סגור
  • אין שחקנים חתיכים שם.מרוב הגיוון האתני (ל"ת)
    מתגעגעים לשחקן לבן ח 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור