מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: דרמה ענקית בטופ העולמי

דירוג עשירי העולם רושם דרמות לא קטנות השבוע במיוחד לאור הצניחה של מארק צוקרברג. מלבד דרמת פייסבוק, גם בחמישייה הפותחת יש נציג חדש שהדיח את קודמו
מערכת ice |  2
מיליארדרים בקורונה (צילום Unsplash, מערכת ice)
עשירי העולם שמרו היטב על השווי שלהם השבוע, ורוב החמישייה אף הגדילה את הונה מעט מלבד בזוס שמאבד מיליארד מהונו. המקום החמישי של השבוע שעבר מידרדר ומצטרף מקום חמישי חדש לחמישייה.
דירוג עשירי העולם סער אתמול כשמארק צוקרברג הידרדר מהעשירייה הפותחת אחרי שמניית מטא איבדה מעל 26% מערכה. בראש הרשימה אילון מאסק שאחרי שבשבוע שעבר איבד 46 מיליארד, רושם תוספת של 14 מיליארד דולר ומחזיק בשווי מוערך של 232.3 מיליארד דולר לפי נתוני מגזין פורבס.
במקום השני ברנרד ארנו יושב יציב ורושם גם הוא עליה קלה של כשלושה מיליארד דולר והונו המוערך עומד על שווי של 191.8 מיליארד דולר. ג'ף בזוס רושם ירידה קלה של כחצי מיליארד דולר ועדיין נותר יציב במקום השלישי בדירוג עשירי העולם, כשהונו עומד על 164.8 מיליארד דולר, ובזמן שאמזון מפרסמת דו"חות מצויינים שכנראה יתבטאו בעליה נוספת בהון של המייסד.
ביל גייטס במקום הרביעי, בדיוק היכן שהיה בשבוע שעבר עם תוספת חביבה של כמיליארד דולר וכעת שווי ההון המוערך שלו עומד על 131.8 מיליארד דולרים. במקום החמישי מתחולל מהפך עם ירידה של וורן באפט למרום השביעי, כשלמקום החמישי נכנס לארי פייג' עם הון מוערך של 122.4 מיליארד דולר. 

האישה העשירה בעולם, פרנסואה בטנקורט מאיירס מאבדת 700 מיליון דולר אך נותרת במקום ה-13 בדירוג. זאת בשעה שההון שלה עומד כעת על 82.7 מיליארד דולר. אייל עופר, הצבר העשיר ביותר יורד מהמקום ה-182 בדירוג למקום ה-189 בדירוג עשירי העולם עם 11.2 מיליארד דולר, ירידה של 100 מיליון דולר מהשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כנראה טעות אנוש
    אבי 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר לשים את ביל גייטס או איילון מאסק ואת אייל עופר באותה רשימה?! צורם בעין ממש
    סגור
  • 1.
    אם וורן באפט לא היה תורם מיליארדים הוא היה מקום ראשון
    אייל 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיילמדו מבאפט
    סגור