מדדים ומחקרים

40under40: נמשכת ההרשמה לרשימת הצעירים המבטיחים של אתר ice

אתר ice מחפש את מנהיגי העתיד: הצעירים שפורצים את הדרך עבור אחרים, שוברים את תקרות זכוכית ובזכות יצירתיות, תעוזה ומחשבה מקורית מתמקמים בעמדות מפתח במגוון תחומי וענפים | ההרשמה נמשכת

מערכת ice | 
(עריכה: ice)
ההרשמה לפרויקט הצעירים המבטיחים של אתרice  לשנת 2023 מעלה הילוך. הפרויקט שכבר הפך למסורת, מציג מדי שנה את מנהיגי העתיד: הצעירים המובילים בתחומם – והם עד גיל 40 בלבד.
הפרויקט מציג צעירים וצעירות מכל רחבי הארץ, מכלל המגזרים, האוכלוסיות והקהלים – שכבר בגילם הצעיר הוכיחו חשיבה מקורית, יצירתיות ותעוזה, הובילו יוזמות ומהלכים פורצי דרך והשתלבו בתפקידים בכירים בעולמות הכלכלה, העסקים, הפוליטיקה והנדל"ן, בענפי התקשורת, הפרסום והשיווק, בספורט ובמגזר הציבורי.
 
אנחנו מחפשים אתכם: 40 הצעירים המבטיחים של ישראל. אם אתם בני פחות מ-40 ורואים את עצמכם כמועמדים פוטנציאליים לרשימה או אם יש לכם מועמד או מועמדת העונים על הקריטריונים ומתאימים לדעתכם להיכלל ברשימה – שתפו גם אותנו על ידי המלצה והגשת מועמדות באמצעות טופס ההרשמה המצורף.
 
ההרשמה לפרויקט נסגרה 
ההרשמה לפרויקט 40under40 יוצאת כעת אל דרך והיא תינעל ביום חמישי, ה-23 בנובמבר. הנבחרים והנבחרות יפורסמו בסוף השנה במסגרת הפרויקט החגיגי של אתר ice.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה