מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: עידן עופר שבר שיא, דרהי בשפל

עידן עופר שבר שיא עצמי ושבר את שיא ההון האישי שברשותו, האם הוא עקף את פטריק דרהי המתדרדר? וגם: מה מצבו של המיליארדר טדי שגיא אחרי השבוע שעבר? | דירוג עשירי ישראל
אביחי דלאל | 
עשירי ישראל (צילום רמי זרנגר; יחצ, יונתן זינדל פלאש 90)
דירוג עשירי ישראל לפי המגזין הבינלאומי "פורבס", האישה העשירה בישראל היא מרים אדלסון שהגדילה את הונה במהלך השבוע האחרון ב-1.3 מיליארד דולר וכעת מוערכת ב-29.1 מיליארד דולר ובדירוג העולמי ניצבת במקום ה-54. במקום השני, האוליגרך רומן אברמוביץ' עם הון המוערך ב-14.5 מיליארד דולר במקום ה-149.
במקום השלישי, אייל עופר עם הון המוערך ב-11.8 מיליארד דולר במקום ה-190. עופר הוא הישראלי הצבר הראשון בדירוג של פורבס.
פטריק דרהי צונח לשפל של 8.3 מיליארד דולר, ממשיך את הירידה שמאפיינת אותו בשבועות האחרונים. כזכור, בשיאו, דרהי היה מוערך ב-11.3 מיליארד דולר. עידן עופר לעומת זאת שובר שיאים ומוערך בהון של 7 מיליארד דולר. דרהי נמצא בדירוג העולמי במקום ה-319 ועופר במקום ה-405.
סטף ורטהיימר כבר חצי שנה ללא שינוי, ניצב המקום השישי בדירוג עשירי ישראל, במקום ה-474 בדירוג העולמי ועם הון המוערך ב-6.2 מיליארד דולר. 
נועל את הרשימה, המיליארדר טדי שגיא, אחרי שבוע מטורף שעבר שכלל ניסיון התנקשות וחשיפת מסמכי פנדורה, שגיא הכחיש את כל הדברים המיוחסים לו. הדבר לא השפיע על ההון שלו והוא מוערך ב-5.6 מיליארד דולר וניצב במקום ה-535 בעולם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה