מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: השיר שעשה את הבלתי אפשרי

בלעדי | טבלת השירים המואזנים ביותר בספוטיפיי בישראל בשבוע החולף מוכיחה שתמיד יש הפתעות בחיים. מי כבש את המקום הראשון בניגוד לציפיות, ומי נדחק למטה?
יאיר מור |  1
דירוג ספוטיפיי (צילום freepik ,unsplash)
ספוטיפיי, שירות המוזיקה הגדול בעולם, חושף כמדי שבוע עבור אתר ice את טבלת השירים המואזנים ביותר על ידי המשתמשים הישראלים שלו בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון, והשבוע הדירוג מפתיע במיוחד: מצד אחד, אותם חמישה שירים שהיו בצמרת בשבוע שעבר נמצאים בו גם השבוע. אך מצד שני, הסדר שלהם השתנה באופן מאוד לא צפוי.
השיר שהצליח לעשות את הבלתי-אפשרי, לכאורה, הוא "Industry Baby" של ליל נאז X עם ג'ק הארלו, שזינק מהמקום השלישי בשבוע שעבר למקום הראשון השבוע, והפך לשיר הלועזי הראשון מאז התחלנו לעקוב אחרי החמישייה של ספוטיפיי שנמצא במקום הראשון בקרב משתמשי האפליקציה בישראל.
שני השירים שנדחקו מטה הם "אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי, שירד מהמקום הראשון לשני, ו"Stay" של דה קיד לרוי יחד עם ג'סטין ביבר, שירד מהמקום השני לשלישי. במקומות הרביעי והחמישי נותרו, בהתאמה, "חצי דפוק" של עומר אדם ו"בית משוגעים" של רן דנקר.
מעניין לבחון את ההבדלים בין הטבלה של ספוטיפיי לזו של השירות המתחרה, יוטיוב מיוזיק: גם באחרון ליל נאז X וג'ק הארלו עלו בשני מקומות, אך מהמקום ה-17 ל-15. זאת בזמן שסטטיק ובן-אל שמרו על המקום הראשון, "Stay" ירד מהמקום ה-10 ל-12, "חצי דפוק" נמצא במקום השלישי, ורן דנקר הידרדר מהמקום השמיני עד ל-13.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוסיקה ממש גרוע
    גיא 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי אנשים הפסיקו לשמוע מוסיקה אמיתי
    סגור