מדדים ומחקרים

דירוג עשירי עולם: יורשת לוריאל יצאה מהעשירייה הראשונה

לפי נתוני מגזין פורבס: מהפכים בצמרת, ביממה האחרונה ביל גייטס חלף על פניו של מארק צוקרברג. פרנסואה בטנקור מאיירס, האישה העשירה בעולם יצאה מהעשירייה | דירוג עשירי העולם
אביחי דלאל | 
פורבס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
שבוע מלא תהפוכות בדירוג עשירי העולם על פי מגזין פורבס. לראשונה מזה, מספר חודשים, יורשת לוריאל, פרנסואה בטנקור מאיירס, האישה העשירה בעולם, מצאה את עצמה מחוץ לעשירייה הראשונה הראשונה לאחר שמנכ"ל מיקרוסופט לשעבר, סטיבן באלמר היהודי, חלף על פניה והוריד אותה מהעשירייה הראשונה וכעת היא במקום ה-11 עם הון המוערך ב-91.1 מיליארד דולר. 
במקום הראשון, מייסד אמזון ובלו אוריג'ין, ג'ף בזוס הוא האיש העשיר בעולם עם הון המוערך ב-191.8 מיליארד דולר. כפי שנאבק עם אילון מאסק  מייסד טסלה וחברת החלל ספייסX במירוץ לחלל, כך גם בדירוג לאחר שמאסק עלה בשבוע שעבר למקום השני והשבוע הוא נשאר באותו המיקום עם הון המוערך ב-183.8 מיליארד דולר. ברנאר ארנו, מי שהיה האיש העשיר בעולם רק לפני כשבוע נשאר במקום השלישי עם הון המוערך ב-176.2 מיליארד דולר. 
דרמה נוספת נמצאת במקום הרביעי והחמישי. יום מסחר אחד הספיק בכדי לקלקל את אחד ההישגים הגדולים של מארק צוקרברג שעקף אתמול (חמישי) לראשונה את ביל גייטס. אולם, צוקרברג איבד ביממה האחרונה כ-1.3 מיליארד דולר והונו מוערך כעת ב-131 מיליארד דולר.  הונו של ביל גייטס רשם ירידה אך היא הייתה מוערכת בכ-200 מיליון דולר. כתוצאה מכך, הונו של גייטס ירד מסכום של כ-132 מיליארד דולר נכון לאתמול לסכום מוערך של כ-131.8 מיליארד דולר ובכך גייטס חזר אחרי יממה אחת בלבד למקום הרביעי בדירוג עשירי העולם. כמו כן, נכון להיום הישראלי העשיר בעולם הוא אייל עופר עם הון המוערך ב-11.8 מיליארד דולר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה